20 людей розповіли про факти, які знають тільки бортпровідники і пілоти

11

Секрети польоту, відомі тільки екіпажу

Поки літак в повітрі, в ньому багато чого відбувається. Пасажири бачать лише малу частину процесу, тоді як левова частка подій прихована від сторонніх очей.

Нещодавно користувачів reddit (бортпровідників і пілотів) попросили розповісти про речі, що відбуваються в польоті, про які знає тільки екіпаж, але не знають пасажири. У підсумку питання стало вірусним, зібравши масу коментарів з несподіваними, дивними, кумедними і навіть лякаючими відповідями.

Наша редакція 1gai.ru любить авіасекретів, тому ми вирішили зібрати з цієї гілки для вас одні з найбільш відповідей.

  • «ми, авіадиспетчери, постійно психуємо і лаємо пілотів, коли не на їх частоті, а потім, коли налаштовуємося на хвилю пілотів, поводимося тактовно» – ryanlikespoop .
  • ” іноді ми літаємо швидше покладеного, щоб дістатися раніше, якщо член екіпажу поспішає додому» – rob9159 .

  • «каже стюардеса. У бортпровідників часто в животі утворюються гази через здуття живота. Ті, хто часто літає, постійно з цим стикаються – – milkysteps .
  • ” є радіочастотний канал, який ми всі повинні контролювати. Він називається “guard” і призначається для використання в надзвичайних ситуаціях, при катастрофах і лихах. А також для управління повітряним рухом, щоб дістатися до літаків, які втратили радіозв’язок, або для ретрансляції повідомлень з одних літаків на інші і т.д. Кожен день цією частотою зловживають». “ви почуєте голоси сотень професійних авіаторів, кричать один на одного, лаються матом або висміюють якусь авіакомпанію. Часто починається з того, що який-небудь бідолаха випадково передає оголошення пасажирам на guard – частоті, після чого слід серія не цілком адекватних реакцій, що розтягується приблизно на 5-10 хвилин» – gravity88x .
  • «лише секундний спалах інстинкту в поєднанні з автоматичними навичками пілотування вирішує, приземлитеся ви на злітно-посадковій смузі або промахнетеся. Ширина більшості злітно-посадкових смуг становить 45 метрів, і у вітряну запорошену погоду або під час грози ми покладаємося на бога більше, ніж папа римський ” – grandmasterrobo .

  • «пілот каже. Нам платять тільки тоді, коли двері закриті і почався розбіг. Затримки і простої з відкритими дверима нас дратують так само сильно, як і вас». “на висоті ми постійно перебуваємо в контакті зі своєю авіадиспетчерською службою і підключаємося до інших «центральних каналів» в залежності від країни. Ми також проводимо звірки палива, щоб переконатися, що витрата тримається в межах нормального, скаржимося на негоду і вилимо про розклад» – cornbreadcasserole .
  • ” одні з моїх фаворитів на всі часи-капітани, випадково транслюють свій брифінг для пасажирів (привітання на борту, погода в чикаго і т.д.) на загальній частоті замість внутрішньої системи гучного зв’язку літака, блокуючи землю, рампу, вишку і т. Д. На цілих 15 секунд. Ви автоматично стаєте посміховиськом в аеропорту ” – sir_giraffe161 .
  • ” я вчився працювати бортпровідником в коледжі, і якщо хтось помре на борту, стюардів (стюардес) вчили робити це так, щоб ніхто не помітив. Одягніть на них окуляри, може бути, капелюх, говорили вони. Сховайте їх смерть якомога витонченіше, щоб не хвилювати інших пасажирів – – cmindge .

Unsplash.com

  • «коли у капітана стався серцевий напад і він помер у польоті, ми були змушені зробити позапланову посадку нібито для дозаправки» – variouswhatknots.
  • ” пілоти протягом більшої частини польоту базікають по телефону або читають газети» – airspeedislife .
  • ” найстрашніший момент мого робочого дня-це коли федеральний агент відкриває двері внутрішнього відсіку, куди ми кидаємо свої дорожні сумки, а потім викликає в кабіну екіпажу. Мене щоразу турбує погане передчуття ” – nukem2099 .

Shutterstock

  • «я пілот. Іноді ми перевозимо не тільки живих людей, але і трупи, і «живі» трансплантати, такі як серце і легені. Останні мені особливо подобаються, тому що тоді ми можемо вкорочувати злітну лінію і отримуємо всі найкоротші шляхи до місця призначення». “одягайте взуття, збираючись піти в туалетну кімнату. Люди весь час пісяють на підлогу – – purcerh .
  • ” інструктор сказав мені, що якось на тренуванні він і його товариш обидва заснули приблизно на 45 хвилин одночасно, набираючи при цьому години для отримання ліцензії. Літак був у повному режимі автопілота, чисте небо, нульова турбулентність. Вони потім поклялися, що якщо коли-небудь знову будуть летіти разом, то “передадуть сон», як передають управління” – imsye87 .

  • «каже пілот. Найчастіше пасажирам не дають повної відповіді на питання, чому рейс затримується або скасовується. Авіакомпанії зазвичай звалюють провину за скасування рейсу на незв’язані події (погоду найчастіше), а не на механічні проблеми, щоб не оплачувати клієнтам готельні номери, харчування і т .д.» – darbel .
  • ” іноді один пілот спить, а другий керує літаком або стежить за датчиками, якщо включений автопілот» – echo_foxtrot_123 .

Wikipedia

  • «у кабіні пілота лежить 600-сторінковий довідник про все, що може піти не так, від перегорання лампочки до відмови двигуна, біологічної небезпеки або загрози вибуху» – exos9 .
  • ” мій дядько був пілотом. Він каже, що більшість людей не розуміють, як багато речей в літаку управляється комп’ютерами. Пілоти як і раніше необхідні, але багато елементів польоту в наш час виконуються автоматично» – annpoltergeist .

Getty

  • «іноді пілот і його помічник обмінюються файлами на телефонах або грають у відеоігри через wi-fi» – idonotusealotofwords .
  • “бортпровідники не отримують зарплату “на землі”. Оплачуються тільки льотні години. На землі ми-раби. Наш неоплачуваний робочий час постійно завантажують обов’язками, тому що компанія знає, що не повинна нам платити. Ми приходимо на роботу за 2-3 години до того, як нам починають нараховувати оплату, в деякі дні працюємо по 14 годин, а отримуємо зарплату тільки за 5-6 з них. Це має бути визнано незаконним – – abicus4343 .

Чарлі пейдж / the points guy

  • «існує спеціально виділена частота під назвою guard, єдина для всіх літаків. В ідеалі її повинні слухати всі, але використовувати тільки в надзвичайному випадку – коли трапилася біда, наприклад, або коли літак виявляється на неправильній частоті і диспетчерам необхідно якось зв’язатися з ним, щоб переключити на правильну». “насправді там повно ідіотів, що пересварилися, жартують, запитують про призначення чогось, випадково запитують вихід на посадку і просто здійснюють радіодзвінки від нудьги” – dog_in_the_vent .

Обкладинка: 1gai.ru / getty