3 роки – і дешевих машин не залишиться (навіть гранти)

20

Аналітиком світового авторинку з великобританії майк резерфорд попереджає, що бюджетні автомобілі більше не можуть бути прибутковими. При цьому, за словами глави skoda томаса шефера, вартість прибуткового автомобіля повинна становити близько 2 млн рублів, і така ціна, на думку резерфорда, призвела б до зникнення не тільки класу міських автомобілів, але і суперміні. Але чому “бюджетники” раптом стали невигідними?

Вся справа в майбутніх нормах євро-7. Якщо вони набудуть чинності в 2025 році, то бюджетних машин не стане вже через 4 роки. Досягти такої чистоти викидів неможливо без дорогих технологій, а значить отримувати прибуток на невеликих і дешевих автомобілях більше не вийде — будь-який автомобіль буде коштувати, як середньорозмірний кросовер. У підсумку гонитва за екологічністю визначатиме, чи зможемо ми незабаром дозволити собі купити автомобіль в принципі.

Дешеві автомобілі, подібні renault logan, kia rio, vw polo або lada vesta, в даний час користуються великим попитом не тільки в росії і європі, але і в усьому світі. І вони повинні залишатися такими, вважає експерт, оскільки купити їх можуть дозволити собі багато, що вони, власне, і роблять. На це вказує і статистика продажів. Наприклад, нещодавно бюджетний dacia sandero обійшов в європі з продажу одвічний бестселер vw golf. У росії ж бестселером протягом багатьох років залишається lada granta.

«це дуже багато говорить про потреби і наявні доходи європейських автолюбителів-не забувайте, що це порівняно багатий регіон», — зазначає майк резерфорд.

Чим дешевше автомобіль, тим краще він продається. За умови, звичайно, що він досить комфортний і не розвалюється на ходу.

” мені здається очевидним, що співвідношення ціни і якості стає все більш важливим, а країна-виробник автомобілів вже майже не має значення. З іншого боку, малобюджетні, але досить якісні китайські mg в даний час продаються як гарячі пиріжки — ще один прекрасний приклад того, як зникають забобони споживачів», — пише експерт.

Модернізація автомобілів і підгонка їх під норми євро-7 обернуться величезними витратами, що поховає невеликі і доступні за ціною автомобілі — це поняття просто зникне, впевнений резерфорд. У росії ж “бюджетники” повинні прожити трохи довше — все залежить від того, коли і як будуть посилюватися екологічні норми в нашій країні.