5 причин, чому не слід ставити взимку на автомобіль литі диски

46

Зима-складний з точки зору експлуатації автомобіля період. Деякі з автомобілістів навіть вважають за краще пропустити його, поставивши машину в гараж або паркінг до весни. Інші ж всіляко готуються до зустрічі з холодами, сніговими заметами, ожеледицею і вічним атрибутом частих перепадів температури — розбитим дорогам. Для цього вони змінюють не тільки літню гуму на більш високу зимову, але і знімають, природно, не без скрипу в серці, красиві легкосплавні диски, які за один зимовий сезон можна вбити в буквальному сенсі слова. Втім, багато хто і не здогадуються про те, що, знявши «лиття», вони збережуть не тільки зовнішній вигляд красивих дисків, але і дещо подорожче.

Втім, для початку не зайвим буде сказати, що у литих дисків маса переваг. Наприклад, це порівняно невелика вага, що в свою чергу покращує динаміку автомобіля і знижує витрату палива. Про красу литих дисків і зовсім не варто згадувати, чи не так? всі ми бачимо на дорозі різноманітність їх розмірів, форм і дизайну. До всього іншого, їх легко підібрати фактично до будь-якої моделі автомобіля, починаючи від найдешевших і закінчуючи ексклюзивними екземплярами. Ну і надійності у “лиття” вистачає — в навколонульових температурах їм не страшні легкі удари. І все ж, при всіх плюсах цих “ковзанок”, ми б рекомендували взимку їздити на більш скромних і недорогих варіантах.

Вся справа в тому, що в наші широти по температурному режиму сильно відрізняються від європейських. Взимку температура може падати до -20, а то і «мінус 30» градусів, особливо в європейській частині росії. А трохи подалі стовпчик термометра не рідко показує температуру -40 і нижче. Чи варто говорити, що в такі морози властивості металу, з якого зроблений литий диск (а це, як правило, сплав алюмінію, магнію, титану, кремнію та інших складових) істотно змінюються. І якщо в -20 «лиття» стає менш міцним, то при -40 і нижче такі диски те саме кришталю — крихкі, ламкі. І навіть якщо вам не вдалося зламати за зиму жодного диска, то витратитися, як мінімум, на ремонт доведеться обов’язково. А це недешево.