Автогігант hyundai намітив шлях до вуглецевої нейтральності

84

Компанія hyundai motor оголосила на автошоу iaa mobility в мюнхені про план досягнення вуглецевої нейтральності в продуктах і операціях до 2045 року, що включає припинення продажів моделей з двс в європі з 2035 року. Програма буде спиратися на три кити: чиста мобільність, платформи нового покоління і «зелена» енергія. Перша теза наочно показана відвідувачам ще поза павільйоном: до різних пунктів виставки глядачів розвозили електрокари ioniq 5 і kona ev, водневий кросовер nexo і автобус на паливних елементах elec city fuel cell, з’єднані в сервіс hyundai blue lane.

автономний варіант іоніка 5 фірма hyundai має намір комерціалізувати в 2023 році через компанію motional, сп hyundai і aptiv.

Крім електрокарів, на екранах була показана воднева ланцюжок (виробництво, зберігання, доставка і споживання водню). Стратегія розгортання таких транспортних засобів включає в себе водневі вантажівки, магістральні тягачі і автобуси, трамваї, наземні рятувальні і пожежні дрони, а також водневі портативні генератори для роботи в ролі зарядок електрокарів. І, звичайно, легковики на паливних елементах, спортивні моделі і гоночні апарати.

віртуально був представлений водневий прототип vision fk з віддачею більше 500 квт (680 к. С.), розгоном до сотні швидше чотирьох секунд і запасом ходу більше 600 км.

У vision fk з’єднані паливні елементи і електрична силова установка (задній привід) з можливістю зарядки від мережі. У проекті бере участь компанияrimac. (детальніше за посиланням можна подивитися конференцію hydrogen wave).

Вже до 2040 року hyundai motor має намір скоротити свої викиди вуглекислого газу на 75% в порівнянні з рівнем 2019-го. До того моменту чисті електрокари і машини на паливних елементах складуть вже 80% глобальних продажів компанії. А ще раніше, до 2030-го, цей показник повинен бути не нижче 30%. Щоб цього досягти, буде розширюватися лінійка електрокарів ioniq. Але не тільки. У 2023 році дебютує водневий кросовер nexo другого покоління, а також якийсь багатофункціональний автомобіль (mpv) на водні. Паралельно планується розвивати напрямок міської аеромобільності (urban air mobility, uam).

оформлення стенду натякало: все задумане стане в нагоді нашим дітям.

Сам водень в рамках “зеленого” підходу буде вироблятися за рахунок електролізу, що живиться енергією від джерел з низьким вуглецевим слідом. Балансуванням навантаження в електричних мережах займуться стаціонарні накопичувачі, побудовані з відслужили свій термін автомобільних тягових акумуляторів (second life battery energy storage system, slbess) і також машини з двонаправленими зарядними системами (vehicle-to-grid, v2g). Заводи hyundai motor group до 2040 року будуть живитися від відновлюваних джерел енергії на 90%, а до 2045-го — на 100%.