Автомобілі bmw самі визначать, коли треба їхати в сервіс

75

Крім звичайної інформації-марка, модель і рік випуску транспортного засобу — передані на сервіс дані включають пробіг, інтервал обслуговування і залишок пробігу до наступного звернення. Крім того, система передасть інформацію з журналу несправностей.

У підсумку, в майстерні зможуть ретельно підготуватися до обслуговування або ремонту, запланувати дату візиту, відправити цінову пропозицію і детальну інформацію про майбутні роботи (наприклад, заміну масла або гальмівних колодок) безпосередньо клієнту.

До речі, пандемія коронавірусу дала потужний поштовх до розвитку нових сервісів. Тепер зовсім необов’язково виходити з дому, щоб відремонтувати, «перевзути», заправити або навіть помити машину — всі послуги надаються дистанційно. Детальніше – в огляді порталу “автовзгляд”.