Автовиробники випустили різдвяні ролики! “коли санта вибирає audi rs e-tron gt”

80

У автовиробників є традиція-випускати різдвяну рекламу напередодні свят. Між компаніями навіть зав’язалися змагання-хто зробить найкращий ролик!? цей рік не став винятком. Audi зробила ставку на стильного санту. Bmw – на відомого актора і гумор. Chevrolet намагається видавити сльозу… І тільки lamborghini дарує дитині приголомшливий подарунок.

Audi

Audi вибрала класичну тему — у санти нові сани. І це audi rs e-tron gt , завдяки якому оленів відпустили відпочивати в ліс.

В європі це, напевно, добре, але в сильні морози на електромобілях далеко не виїхати. Пам’ятайте, недавній китайський тест про те, як падає запас ходу електромобілів в мінус 20?

Bmw

Bmw запросив на зйомки крістофа вальца, якого, за сюжетом, чекає корпоратив у штаб-квартирі компанії в мюнхені. До честі актора, він всіляко намагається з нього втекти … В кінці ролика з’являється, знову ж таки, електромобіль — bmw ix .

Chevrolet

Компанія найняла для зйомок цього ролика іменитого режисера тома хупера, удостоєного премії «оскар», а також оператора клаудіо міранду, у якого на полиці будинку теж стоїть статуетка «оскара». І що ж? вийшло у них зробити так, щоб у вас на очі навернулися сльози? у ролику є легендарна impala 1966 року.

Lamborghini

Компанія знає, що найкраще товари та послуги продають діти. Компанія вибрала дитину, якій випало щастя покататися на італійському спорткарі. До речі, непоганий подарунок, якщо, звичайно, у людини була така мрія. А асоціація lamborghini з іграшкою здається дуже правильною.