Блог ім. Srw → мотоциклізм після 39-початок. Вибір екіпіровки новачком.

18

Мабуть, найскладніший момент підготовки до мотоциклізму.ось мій досвід абсолютного новачка, без будь-яких порад іншим новачкам.

Як вже писав у попередній частимотоциклізм після 39 – початок. Мотошкола, шолом мало не купив в 2018 і тоді вибір був простим і очевидним. Японія з нами. Якість на висоті. Красиві забарвлення. Shoei. Здається, тоді хотів взяти gt-air

Минуло 3 роки…з моменту запису в мотошколу в травні 2021 почалися вибори у що одягнутися.тут варто відзначити, що у меняесть певний зсув у світосприйняття, зараз це можна назвати – брендозалежність, тільки не в плані, що наймодніше, топове, дороге і ще яке-небудь, а просто в голові щось клацає і виходить подобається/не подобається марка/бренд, не залежно вже від ціни/функціоналу конкретної моделі. Звичайно це не завжди працює, але трохи все одно впливає на вибір.прикинув бюджет і вирішив, що брати, не дивлячись те, що прямо вогонь-вогонь з вподобаних мені брендів, буде марнотратно занадто. Шукаємо компроміси.

шолом. по шолому були критерії.1. Подвійного призначення.2. Яскраві кольори 3. Подвійне кольцо4. Хороші оцінки по ѕһагрперший претендент shoei hornet adv, знайшов з істотною знижкою, але так само знайшов в огляді, що у нього перепад температури всередині/зовні склав +6 градусів, що набагато вище, ніж у конкурентів, до того ж чорного кольору. На білий може і погодився б, але тільки не чорний. Занадто сіро в пітері, щоб купувати темні речі. Кольоровий хорнет коштував вже істотно дорожче. Звичайно явно негативних відгуків про нього не знайшов, в основному тільки позитивні. Далі залишаються agv ax – 9 dual evo і klim krios. Клим хороший, але ціна кусається і ніде не знайти на примірку потрібний разамер, і застібка якась модна на магніті, а про агв ax-8 не дуже відгуки трапляються, але в ax-9 пишуть стало краще, сумніви. Та й шарп схоже не тестує шоломи подвійного призначення.вирішив не випендрюватися і взяти простий інтеграл. Тут в лідерах агв, з безліччю кольорів, к – 1 зовсім бюджетна модель з пластика, к-3 краще, але теж з пластика і на тріскачці, хоча багато де пишуть, що подвійне кільце, далі к-5, але в наявності в місті потрібних розмірів і красивих кольором немає. У москві все є, а в спб немає, і раз замовляти віддалено, то чому б не замовити звідти.вивчаю фц-мото і знайшов підходящу мені модель, тільки схоже старих колекцій.agv gt-veloce s soleluna-забарвлення вогонь, пінлок в комплекті, хороші по тестам. Немає темних окулярів, але і сонця в пітері майже немає. Оплатив, отримав на пошті, оплатив там же мито за перевищення ліміту. Абияк натягнув будинку. Капець щоки тисне, але по колу голови розмір якраз. До цього приміряв різні моделі agv мого розміру. Все добре сиділи.шолом зроблений в китаї. В інтернетах пишуть, що сертифікація ece 22.05, але на шоломі не знайшов маркування, хоча по qr-коду на ремінці відкривається італійський сайт з картинкою шолома.через “брендозалежності” повз мене пройшли прекрасні шоломи arai, airoh, hjc, ls2, shark, x-lite, і можливо безліч інших. Хоча, коли почитав про arai був морально готовий, що такий «не красивий» у них логотип, але цінник не обрадував. Вирішив взяти спочатку інтеграл простіше, а там подивимося або модуляр, або подвійного призначення ще візьму. Якщо трапиться мотоциклізм. Шолом купив у червні 2021.

коліна. далі дилема як у багатьох. Мото штани + куртка,або коліна з черепахою + цивільний одяг, тим більше висить якась тактична в шафі. Вирішив почати з колін, коштують не дорого і як раз можна виділити таку суму на покупку.пішов дивитися коліна в місцевий магазин і раптом купив leatt 3df hybrid ext, т.к. Всю гомілку захищають. Спочатку хотів зупинитися на leatt dual axis, схожі на брейси, але здалося буде в них не так комфортно, і пластик впивається трохи в коліно, а вже якщо доля, то і в брейсах ноги ламають. Тут треба скафандр титановий, щоб всі частини тіла захистити, та й не можуть вони при ціні в 3 рази дешевше брейсів захищати як брейси. Тому взяв 3df hybrid. Ходити зручно, присідати зручно.

взуття. продовжуємо захищати ноги. Тут взагалі чорт ногу зломить, а треба захищати. Спочатку пригледів міські чоботи dainese, потім forma, gaerne. Все, що приміряв були зручні, але десь свербило всередині після декількох оглядів-туристичні sidi adventure 2. Мало не замовив icon stormhawk з фц-мото, але всередині свербило, що високі чоботи з gore-tex захищають краще і тепліше. Тут присутня ще одна фізіологічна особливість, що ноги дуже часто мерзнуть в будь-якому взутті, але в якісній мерзнуть менше. Плюс можна трохи в бруд наступати. Ще трохи вивчення форумів по розмірній сітці саме цієї моделі, замовив 41 розмір (зазвичай така зимова у мене взуття, а літня 39-40 буває). У липні 2021 купив чоботи за старою схемою, оплатив, отримав на пошті, плюс мито за перевищення ліміту.

куртка + штани. від ідеї коліна + черепашка + тактична одяг в результаті відмовився, тому що одяг вже досить ношена, тільки в ліс їздити, ще спробував підпалити куртку запальничкою, плавиться на ура за частки секунди. Вирішить брати мотоекіпіровку. Спорт і міський стиль не цікавий, цікавий туризм, хоча зараз розумію, що влітку в міському мото екіпі буде набагато комфортніше по місту пересуватися, але ймовірність появи прав могла статися не раніше початку вересня, а це вже дощі. Посилено вивчав туристичний екіп, сподобалися revit, alpinestars, klim, spidi, але на тому ж сайті знайшов ще один «бренд» і костюм, про який вирішив, що подобається — ixon crosstour. Світло і темно-сірого забарвлення. Яскравих туристичних комплектів майже не роблять і того, що дивився. Тут звичайно підкупила ціна, т. К. Розуміння крім» туристичний ” в костюмах не було, вирішив взяти максимально дешевий з вподобаних. У серпні 2021 працюємо за перевіреною схемою. Коли отримав-змішані почуття. Звичайно він краще старих тактичних шмоток, але можливо треба було штани взяти менше на розмір. Штани сидять вільно. Довелося все лямки затягнути. З цієї причини вставки штатні колінні в штанях витягнув (занадто низько сіли і висока рухливість, а зафіксувати в районі коліна нічим). Тут і стали в нагоді коліна leatt, разом з чобітьми все сидить чудово. В процесі вже з’ясувалося, що для пояса потрібен ремінь, а можливості звичайний поставити немає, можон тільки всередину на лямки що-небудь протягнути. Куртка більш зручна. В цілому можна сказати вогонь за таку вартість, але зараза виявився костюм темніше, ніж на сайті. Зовсім-зовсім не яскравий.

інша захист + рукавички з рукавичками повозився, зрозумів, що треба буде кілька різних пар, попереду осінь замовив icon patrol 2, так само захист в куртку sas-tec sc-1/14 і захист куприка sas-tec sc-1/09. Для куприка в ательє виготовили знімну кишеню c петельками і пришили на штани 4 гудзики.

підсумки тепер з усім цим добром спробуємо влетіти…. Приходжу забирати мотоцикл у вересні.сама складність виявилася це звичайно в чоботях, т.к. Навчався хоч і в захисних, але низьких робочих черевиках, а тут чоботи. Плюс під лапку кпп не влазить носок. Дилер відмовився регулювати лапку на видачі. Сказав – немає такого в призначеної для користувача інструкції, як-небудь самі. Сам спробував, але від вигуків менеджера, що це ж може бути не безпечно, довелося відмовитися від ідеї і їхати так. Абияк, але доїхав того дня до будинку. У дворі вже відрегулював положення лапки, стало краще. Менша складність-рукавички. Навчався в китайській підробці mechanix wear, а тут рукавички майже як у зварників краги і досить теплі. Не зміг в них, ще тепло було, відразу дискомфорт, занадто багато складнощів в один день, поїхав в механіксах.незрозуміла складність-шолом. Точніше проблема, що для управління технікою авто / вело / мото використовую окуляри з діоптріями, а лінзи не використовую. Пінлок з комплекту поставив, а запотівають цивільні окуляри. Навіть з відкритим візором, якщо повільно їхати або стояти, а ще якось візор зачинився на лежачому поліцейському, а рукавичками не відкрити було на швидкості візор кнопкою. Ух був екстрим. Зараз звик вже, на світлофорах і на маленькій швидкості вільно відкриваю візор, але схоже доведеться спробувати лінзи, тому що в такому режимі “не ті відчуття” в загальному і цілому екіпом задоволений. В дану погоду +6+12 цілком можна пересуватися. Під сильний дощ ще не потрапляв, але від вітру холодного захищає не погано. На літо хотілося б текстильну курточку легше.

Збирався забирати мотоцикл. Базовий шар з наявних тайтсів і майки на холодну погоду. Ближче до +5 обов’язково

Приїхав до дилера

Перший виїзд в сонячну погоду

Повернувся додому

Мега яскравості не сталося, але це краще, ніж було б зовсім в цивільному одязі

  • новачок,
  • вибір екіпіровки,
  • екіп,
  • екіпіровка,
  • вибір екіпа
  • srw
  • 24 вересня в 15:30
  • 1
  • ?