Блог ім. Sunrizer → іж, якого не було

77

Заради цієї машини варто було з’їздити в саранськ. Таких і випущено було всього нічого, а вже на ходу і зовсім залишилися одиниці. Відчуття, звичайно, дивні

  • іж

Коментарі (25)

Rss згорнути / розгорнути

+4

  • okjetpes
  • 15 грудня в 7:02

На жаль, реклама все безпардоннее і безпардоннее… ((викликає зворотну реакцію. Відразу хочеться занести продукт в чорний список.

  • відповісти

0

  • capitan_amer
  • 15 грудня в 11:44

Як то ж треба знімати нові ролики?але краще рекламувати майки, чим» каламутне ” масло

  • відповісти

+1

  • takeda1977
  • 16 грудня в 20:38

На 16 хвилин ролика 5 хвилин реклами 🙂

  • відповісти

0

  • driverxx
  • 16 грудня в 21:07

З рекламою він звичайно не поскупився, відсипав щедрою рукою. ((

  • відповісти

+2

  • capitan_amer
  • 15 грудня в 18:34

Мене як іжатніка ображає розповідь жорика, так некомпетентно розповідати про історію іжа оріона. Таке міг дозволити собі тільки болт, болт на щастя про іжі не розповідав.коротко, хотіли зробити мотоцикл, і не змогли

  • відповісти

0

  • capitan_amer
  • 15 грудня в 18:49

Знавці, скажіть, що це за мотоцикл?це реально мотоцикл з інсталяційний серії, або в мотоцикл вживили движок від ямахи?або інсталяційна серія була на ямахівських двигунах?

  • відповісти

+1

  • wasserfall
  • 15 грудня в 19:57

Досвідчений, як і у випадку з 650-им ротаксом (такі теж були). Мотор від xt, проектний код-7.110, емніп. Або 109, точно не пам’ятаю.

  • відповісти

+3

  • driverxx
  • 16 грудня в 12:19

Офігенна розробка вітчизняного концерну, що сказати… Взяти застарілі компоненти розробок іноземних компаній, вкорячіть їх в зварену на коліні раму і вуаля – споживач пісяє від захвату. Для цього звичайно треба було вчитися хз скільки років в університетах на конструкторів.

  • відповісти

+1

  • kagi
  • 16 грудня в 12:27

Для цього ще потрібно обмежити ввезення на ринок мотоциклів. Щоб це здавалося верхом інженерної думки.

  • відповісти

+1

  • capitan_amer
  • 16 грудня в 14:46

Але якщо уявити, що в ті роки ранок був би відкритий, і купувати б споживачі могли б за ринковою ціною, то дозволити собі їх могли б тільки діти партноменклатури.як втім і зараз, не багато зараз, та й мало хто в росії за межами москви може дозволити собі нового японця

  • відповісти

0

  • capitan_amer
  • 16 грудня в 14:44

На той момент, середина 80-х, він був не такий вже й застарілий.

  • відповісти

+3

  • win
  • 16 грудня в 20:01

На той момент (кінець 80-х) на іжмаші не змогли подужати випуск навіть ліцензійного мотора – не було обладнання такої точності, таких сплавів, такої культури виробництва. Змогли тільки в потворний дизайн, та й взагалі все що робилося на іжмаші виходило на рідкість негармонійним, вже не знаю, що вони там курили або пили у себе. Причому серійні іжі, які проектувалися у відповідних проектних інститутах, були цілком гармонійні і навіть красиві за мірками свого часу, але ось все чисто іжевські вироби викликають виключно кров з очей, саме через якийсь нав’язливою дисгармонії стану.

  • відповісти

0

  • capitan_amer
  • 16 грудня в 22:25

Нормальний у п’ятої серії дизайн, дуже гармонійний дизайн, ось тільки запізнився років на тридцять, чого не скажеш про конструктив і якість виготовлення, тут швах 🙁

  • відповісти

0

  • wasserfall
  • 16 грудня в 22:40

Якщо говорити конкретно про мопед з ролика, то теж цілком собі для своїх років. Апрілія, он, не сильно краще випускала в більш пізній час:

  • відповісти

0

  • win
  • 16 грудня в 22:40

нормальний у п’ятої серії дизайн, дуже гармонійний дизайн, ось тільки запізнився років на тридцять,

Дизайн п’ятої серії цілком в 80-х, і до 50-м він ніякого відношення не має. Власне як і іжмаш до цього дизайну, він проектувався в проектному інституті.я про пізні вироби іжмаша.

  • відповісти

+1

  • papets
  • 16 грудня в 15:52

А що, власник мотоцикла не дав зробити тестдрайв? вірніше я так зрозумів що дав, але не в типовому режимі.

  • відповісти

0

  • driverxx
  • 16 грудня в 21:10

Я б і на 100 метрів йому не дав свій мот на пробу)) блогери вважають за потрібне відкрутити ручку газу до упору, загальмувати до юза і виконати інші ніштяки, щоб визначити «характер мотоцикла».

  • відповісти

+2

  • papets
  • 17 грудня в 10:57

Конкретно цей блогер за таким помічений не був начебто.

  • відповісти

0

  • driverxx
  • 16 грудня в 20:26

На п’ятих планетах ставили дискові гальма і литі колеса як на оріоні.

  • відповісти

0

  • driverxx
  • 16 грудня в 20:28

У нас в гаражах такий їздив.

  • відповісти