Блог ім. Vdroid → як я продався, частина 5 і 6

37

Розповідь про те, як я мотоциклізм продавав, глави 5 і 6 (початок тут: глава1 глава2 глава3 і глава 4

Частина 5. Люди.окрема тема це люди. Вони завжди і скрізь різні, оскільки я просидів рік майже безвилазно вдома-це був для мене, відвик від комунікації, окремий досвід. Багато навичок були розгублені, і я по-новій звикав до спілкування і до того, що люди різні, у кожного свої таргани, стиль спілкування, інтелект і темперамент. Оскільки ти мотоцикліст в місті, і головним твоїм завданням є збереження життя і здоров’я — на спілкування намагаєшся не відволікатися, але всі постійно намагаються тебе висмикнути, потикати паличкою — чи живий? не спиш? виконуєш доручені тобі справи вселенської значущості? бабло для контори заробляєш, а? нук краще працюй! швидше! вище! дорожче!коли логіст сидить в офісі і пириться на карту, отримуючи стусани клієнтів і пенделі начальства, йому завжди потрібно якось каналізувати виникаючий стрес, протранслювавши його, наприклад, водієві. Зберігати рівновагу і» не вестися ” в цьому випадку — окремий корисний навик. Зберігати межі. Спокійно чекати, коли напруга розсмокчеться. Не включатися в пустопорожню полеміку. І спокійно і розмірено робити свою справу. Треба сказати, що подібною поведінкою я дратував майже всіх. Але я відчував себе» самотнім оператором баштового крана”, що мене більш ніж влаштовувало. Зробив роботу-відзвітував. Вище голови не стрибнеш, швидше 45 не поїдеш, життя і здоров’я штуки тендітні, вони мені самому потрібні.оскільки в колективі в основному молоді хлопці з різним досвідом і темпераментом — я багато чого надивився. Були люди, які працювали» не шкодуючи живота свого ” витрачаючи сили на коротку дистанцію дуже добре виконують сьогохвилинні завдання, але ця «гра вкоротку» завжди має наслідки. Перше і головне-це завжди позначається на увазі і безпеки. Були хлопці, здатні замінити по сотні батарей за зміну, але те, що залишалося після них нагадувало випалену пустелю. Скутери розсипалися, бардак на зарядних станціях, травми, слава богу, що без більш серйозних наслідків. Пізніше я випадково дізнався, що один наших водіїв фігачив під спідами, і те, що це не розкрилося і не призвело до трагедії — просто везіння.чого тільки народ не витворяв: стрибали навантаженими з бордюрів, перетинали кутузовський поперек, розсікали по тротуарах, кидали скутер не встигнувши зловити рівновагу, розсипаючи батарейки на дорогу, що мало свої наслідки, слава богу виражені в штрафах і поломці техніки, а не в травмах і втрачених життях.самою страдницькою деталлю мотика був вузол крену, саме він виходив з ладу найчастіше, одного разу у одного з хлопців тупо розколовся алюмінієвий картер вузла, і його ледве-ледве дотягнули до сервісу.до речі сервіс – це предмет окремої розповіді.

Частина 6. Сервіс.

Мотики бралися в оренду у відомого в мск імпортера втомленої мототехніки, назва якого я не скажу, скажу лише, що воно наполегливо закликає вас щось купити. Відповідно всі ремонтні роботи проводилися ними ж, а оскільки gyro досить складна і екзотична техніка, мануалів по якій практично немає, вони були монополістами на цьому ринку: краще них пристрій машинок ніхто не знав, чим вони і користувалися до них стікається величезна кількість подібної техніки з усього міста, що сильно позначається на якості ремонтних робіт і вартості обслуговування. Начальство не сильно розбиралося в техніці, але був “експерт” — технічно підкований дядько, який зі свого боку мало що намагався звалити на нас будь-яку поломку. Приймання техніки проходила за принципом каршерінга: акт прийому-передачі і фотографії скутера з усіх боків з акцентами на всіх сексуальних подробицях-подряпини/відколи / тріщини.один раз, на самому початку я не помітив вм’ятину на задньому колісному диску, звернув на неї увагу тільки в середині зміни — і був оштрафований на 5500 при видачі зарплати. Як я потім зрозумів мій змінник не помітив кут бордюру на сильно перевантаженою машинці і добре (або погано для мене) не пробив гуму.

До слова сервісмени — народ своєрідний, зрозуміло все було орієнтоване на відбирання грошей у орендаря, тому в розмовах з ними не можна було бути відвертим, і уважно перевіряти якість проведених то і всяких ремонтів.