Бунтар з батьківщини якудза: тест-райд honda cmx1100 rebel

92

Cmx1100 rebel хоч і нагадує зовні класичний турер, все ж по посадці ближче до кафе-рейсеру — центрально розташовані підніжки змушують пілота досить високо задирати ноги і обіймати колінами бензобак, так що у високих мотоциклістів є ймовірність дискомфорту, особливо в зоні правої ступні — нога притискається до кожуха коробки. Але це цілком нормально, бо ергономіка і комфорт у таких мотоциклів часто принесена в жертву стилю.

При цьому чисто зовні rebel в профіль нагадує нейкед, його оголені «частини тіла» не залишають ніяких сумнівів: перед тобою не такий вже й нешкідливий маленький мотоцикл. Але будь-які незручності ніщо, в порівнянні зі зручністю використання “бунтаря” за його прямим призначенням, а створений він саме для міських прохватов. Короткий, вузький і дуже потужний-його 4-тактний 2-циліндровий 8-клапанний двигун рідинного охолодження об’ємом 1084 см3 розвиває потужність в 87 к. С. При 98 нм крутного моменту, цей мотор, нехай і злегка з іншими настройками, добре знайомий любителям культової моделі africa twin.

Крім того, в нашому випадку ще й встановлена роботизована трансмісія dct з двома зчепленнями. Ну і не можна не відзначити відмінний темно-бордовий колір “бунтаря”, який йому, безумовно, дуже підходить.