Чому пускові дроти лише нагрівають повітря, а не заводять мотор

64

Автомобільні дроти для» прикурювання ” призначені виключно для тих аварійних ситуацій, коли батарея розряджена, а інші способи змусити колінвал зрушити з мертвої точки виявилися непродуктивними. З подібними ситуаціями в своїй водійській практиці напевно стикався кожен автомобіліст. Потрапляли в такі переробки і тест-редактори порталу “автовзгдяд”. Власне кажучи, їх особистий досвід в черговий раз підказав необхідність проведення тесту» рятівних ” електрокабелів, щоб з’ясувати, чи зможуть вони допомогти в критичній ситуації.

Цього року для тесту було придбано п’ять комплектів пускових кабелів, розрахованих на струм до 400 а. Всі зразки зроблені в китаї, але на різних фабриках. Під час випробувань кожен із зразків виконував роль перемички між потужним навантаженням і джерелом струму. Для цієї мети використовувалися акумулятори taxxon турецького виробництва ємністю 75 ач. Ці батареї виконані за технологією smartgrid і входять в список найнадійніших і енергоємних в своєму сегменті. Досить сказати, що при скромних габаритах 278х175х190 мм вони видають на максимумі 700 а пускового струму.