Чому «вмирає» пневмопідвіска автомобіля?

538

У цій статті поговоримо, чому «вмирає» пневмопідвіска автомобіля. Які бувають причини невисокого ресурсу пневмопідвіски і можливо усунути несправність.

Несправності пневмопідвіски автомобіля

Зазвичай несправності пневмопідвіски можна побачити візуально, наприклад, після довгої стоянки машини. Якщо автомобіль за ніч повністю опустився на кузов, тобто в саме нижнє положення – винні в даному випадку пневмобаллони. Потрібно з’ясувати, як часто відбувається дане явище – кожен день або від випадку до випадку – від цього залежить ступінь несправності пневомоподвески.


Як стверджують автовиробники, нічого страшного, що автомобіль за ніч повністю лягає на колеса – ні. Це ще не привід для заміни пневмобаллонов по гарантії, адже допустима витік повітря з них ніде не обумовлена, а значить, незначне підбурювання балонів має місце бути. Особливо після тривалої стоянки машини, т. к. це особливість роботи пневомоподвески. Якщо при непрацюючому двигуні буде спущений один з пневмобаллонов, то система також ставить повітря з інших.

Набагато важливіше, щоб при запуску двигуна пневмопідвіска автомобіля за одну-дві хвилини приходила в нормальний робочий стан. Якщо не буде повідомлень про помилки на приладовій панелі чи нарікань з боку водія, то експлуатувати дану пневмопідвіску можна далі.

Який ресурс пневмопідвіски і чому вона «присідає»?

Якщо випадки присідання автомобіля за ніч почастішають – то надалі потрібно готуватися до заміни пневомобаллонов. Але чому вони виходять з ладу? Це відбувається з-за їх конструкції і звичайного природного зносу. Пневмобаллони також схильні до зношування, як наприклад амортизатори автомобіля і потребують заміни через визначений пробіг. Головною причиною їх відмови – це бруд на дорогах, яка з часом може діяти як «наждачка» і утворювати голчасті отвори на корпусі балона.

Як правило, середній ресурс пневмопідвіски становить 70 – 80 000 кілометрів, хоча перші зауваження на її роботу можуть настати після 40-50 тисяч км. пробігу. Для прикладу, в Європі пневмопідвіски ходять понад 100 000 км, але у нас з-за холодів, пилу і бруду на дорогах – їх ресурс менше.

Якщо вибираєте б/у автомобіль з пневомподвеской, то звертайте увагу саме на пробіг, а не на вік, т. к. важливо кількість робочих циклів стиснення-розтиснення стійок.

У скільки обійдеться ремонт пневмопідвіски? Це не дешеве задоволення, офіційні дилери разом із запчастинами беруть від 50 до 100 000 рублів, в залежності від марки машини. Так що, якщо машина почала просідати, а пробіг не маленький, то треба готуватися до подальшого ремонту. Або продавати машину.