Чи треба обслуговувати в автомобілі необслуговуваний акумулятор

19

Погодьтеся, що саме по собі словосполучення» обслуговування необслуговуваної батареї ” звучить дещо суперечливо. Тому, для більш предметного вивчення цієї проблеми, є сенс звернутися до «розшифровки» вищевказаної фрази.

Почнемо з того, що згідно технічної термінології, деякі типи акб, що мають цілком певні конструктивні особливості, отримали позначення smf, тобто sealed maintenance free. Що в перекладі звучить буквально як»запечатані необслуговувані батареї”.

Воду доливати не потрібно

Про що ж конкретно йдеться в даному випадку? а мова йде про повністю герметичних стартерних батареях, в яких застосовано таке ноу-хау, як кришка з лабіринтовою системою внутрішньої рециркуляції електроліту і відведення газів.

Завдяки їй, акумулятор протягом усього терміну служби практично не втрачає воду. Інакше кажучи, її взагалі ніколи не потрібно доливати. А ось у звичайних акб подібну процедуру, а також перевірку рівня і щільності електроліту, доводиться виконувати регулярно. У цьому, власне, і полягає головна відмінність smf-акумулятора від звичайного аналога.