Скільки коштує новий хендай елантра 2021 року в росії: за даними сайту офіційного дилера в москві ціна моделі варіюється від 1 424 000 до 1 830 000 рублів . На нашому ринку автомобіль продається в п’яти комплектаціях: base, active, way, elegance і anniversary.
Технічні характеристики hyundai elantra 7 покоління передбачають установку двох бензинових атмосферників робочим об’ємом 1,6 і 2,0 літра. Поєднуються обидва в парі з безальтернативною шестидіапазонною автоматичною коробкою передач і передні приводом.
Комплектації та ціни hyundai elantra 2021
At6-автомат 6-ст.
Каталог hyundai
- початкова версія base обійдеться в 1 329 000 рублів. Вона має 15-дюймові сталеві колеса, abs, esp, датчик світла, камеру заднього виду, шкіряне кермо, кондиціонер, мультимедійну систему з 8,0-дюймовим дисплеєм, підігрів передніх сидінь і керма, а також чотири подушки безпеки.
- комплектація active (від 1 409 000 руб) передбачає наявність 16-дюймових легкосплавних коліс, датчика дощу, двозонного клімат-контролю, заднього парктроніка, круїз-контролю, підігріву задніх сидінь і світлодіодних фар.
- передтопове виконання elegance (від 1 535 000 р) може додатково похвалитися безключовим доступом з кнопкою запуску двигуна, переднім парктроніком і розширеним декором.
- найдорожча версія anniversary (1 735 000 р) випущена до 30-річчя моделі. Така машина хизується розширеним підсвічуванням салону і можливістю вибору кольору інтер’єру, який може бути бежевим, світло-сірим, сірим або чорним. Плюс сюди входить все оснащення з опціональних пакетів style, smart safety і multimedia.
- дані пакети пропонуються для машин у виконанні» елеганс ” — перший передбачає віртуальну приборку, шкіряний салон, діодні ліхтарі і електропривод сидіння водія. Набір “smart safety «включає адаптивний круїз-контроль, систему авто гальмування та інші асистенти, а» multimedia” — це музика bose, мультимедійка з 10,25-дюймовим екраном і навігацією, а також електронний електронний щиток приладів і електропривод водійського крісла.
Плюси і мінуси hyundai elantra 7
— мінуси
- шумоізоляція
- музика
Відгуки власників хендай елантра 2020-2021 року
У порівнянні з моделлю п’ятого покоління (md), в салоні нової елантри є ефект обволікання. Товсті карти дверей і високий центральний тунель створюють затишок, зібраність і спортивність. Спочатку здалася надто вираженою бічна підтримка сидінь, але тепер зрозумів сенс — дуже зручно.
Кермо стало менш громіздким, тоді як в кузові md здавалося, що «бублик» від камаза. Бувало нігтем трохи зачепиш і вже надрив шкіри. Тут же пару раз бився і нічого-будемо спостерігати. Також місця ззаду стало більше. Правда це нічим не довести, чисто особисті відчуття.
Андрій, відгук про новий hyundai elantra 1.6 (128 к.с.) акпп 2021 року
З’їздив на вихідні в пітер по м11. Керованість ок, якогось дискомфорту не виникло. По посадці теж немає ніяких претензій, сидіти зручно навіть 6 годин. Якщо їхати спокійно, витрата вийде приблизно 6,5 — 7,0 літрів на сотку, а якщо топити-близько 10 л.на швидкості 140-150 км/год стає дуже шумно, а ось до цього норм.
Адаптивний круїз-це зручно, але коли ряд звільняється, починається занадто агресивний розгін, я б хотів трохи плавніше. А ще зовсім не розумію, як працює система контролю втоми водія: коли важко, їй ок, а коли бадьорість повернулася — починає просити зупинитися.
Виталий, відгук про хендай элантра 2.0 (150 к.с.) автомат 2020 г.
Пройдена первая 1 000 км. У вихідні поїду на нульове то. За відчуттями можу сказати, що треба робити шумку повністю-чути абсолютно все! або я в ауді так звик не чути шум від дороги … Також потрібно поміняти динаміки, а то звучання музики залишає бажати кращого…
Юрій, відгук про хундай елантра 2.0 2021 р. В.
Основний плюс, звичайно, зовнішній вигляд, особливо в білому кольорі – просто супер! автомобіль поки постійно привертає увагу всіх на дорозі, часто доводиться чути, що це типу нова соната така!
Від колишньої елантри (6) виразно крок вперед по ходовці, та й місця для пасажирів помітно додалося. По динаміці кому як, але навіть 1.6 цілком гідно тягне немаленький кузов, а по трасі йде взагалі пісня. Та й витрата поки 8,9 л в місті і 5,2 л на трасі при 110 км/год.
Відгук про hyundai elantra 1.6 на автоматі 2021 року
Технічні характеристики
Новий кузов хендай елантра 2021 року побудований на базі передньопривідної платформи k3, для якої характерна наявність несучого кузова і поперечно розташованого двигуна. За словами розробників, дана “візок” міцніше і безпечніше колишньої.
Конструкція підвіски моделі сьомого покоління така ж, що і у попередника. Це означає, що спереду на чотирьохдверці встановлені стійки макферсон, в той час як ззаду використовується напівзалежна балка. Автомобіль має дискові гальма по колу, які на передній осі вентильовані.
Рульове управління седана було переналаштовано, а центр ваги став трохи нижче. За рахунок цього корейці обіцяють більш чуйне управління. Hyundai elantra 7 покоління має наступні габаритні розміри, мм:
- довжина— 4 620
- ширина— 1 800
- висота— 1 450
- колісна база— 2 700
- дорожній просвіт (кліренс) — 150
Обсяг багажника південнокорейської моделі заявлений на рівні 458 літрів, а паливний бак встановлений 50-літровий. Споряджена маса четирехдверка з базовим мотором становить 1 325 кг, а з топовим — 1 355 кг.
В росії hyundai elantra 2021 в новому кузові пропонується з двома чотирициліндровими атмосферними моторами, а з коробок передач для машини запропоновано виключно шестишвидкісною автомат.
- базова версія комплектується добре знайомим по попереднику 1,6-літровим двигуном потужністю 128 к.с. І 155 нм. Він дозволяє машині розганятися з місця до сотні за 11,6 секунди і розвивати швидкість аж до 195 км/год.
- в якості альтернативи седан можна придбати з новим 2,0-літровим мотором сімейства smartstream. У такій версії розгін з 0-100 км / год можливий за 9,9 сек, а максималка досягає 203 кілометрів на годину.
Огляд моделі
У салоні нової елантра водійське і пасажирське місця мають чіткий поділ один від одного. Сама посадка спереду дуже навіть непогана, і спина не втомлюється навіть під час далеких поїздок.
Незважаючи на місцями складносурядний дизайн (наприклад, кермо з мудрованою нижньою частиною), ергономіка седана знаходиться на досить пристойному рівні: управляти зручно як музикою, так і настройками клімат-контролю.
Задній ряд в хендай елантра 2021 року просторий, при цьому розробниками передбачений зручний підлокітник з підстаканниками. З мінусів: всього один usb-роз’єм, та й кишеня тут є лише в спинці переднього пасажирського крісла.
Навіть з базовим мотором седан їде цілком динамічно (особливо якщо включити спорт-режим). Жваві старти з місця для автомобіля не проблема, та й швидкісні обгони на вузьких двосмугових дорогах теж під силу.
Однак для більш динамічної їзди краще взяти варіант з дволітровим агрегатом. До того ж доплата за нього виходить не така вже й велика. Що стосується безальтернативного автомата, то він працює без серйозних зауважень, хоча частенько і лінується при різких прискореннях з середніх швидкостей.
А ось підвіска нової елантри виразно вдалася. Вона тут досить щільна і жорстка, але при цьому не трясучи, а значить і по розбитому асфальту автомобіль їде комфортно, і на швидкості управляється чудово.
Цікаві факти
Прем’єра моделі пройшла в березні двадцятого, а продажі в рф стартували в січні 2021-го. Збірку машин для нашого ринку налагодили на підприємстві «автотор». Дизайн авто виконаний в стилістиці» sensuous sportiness «(»чуттєва спортивність)”. Спереду модель звертає на себе увагу широкою крупноячеистой гратами радіатора, форма якої нагадує діамант, причому з боків до неї примикають вузькі вигнуті фари.
У салоні авто стало помітно просторіше, причому приріст вільного простору стався за всіма трьома напрямками. За словами виробника, тільки в ногах пасажирів другого ряду додалося 58 міліметрів. Розробники відзначають, що намагалися надати салону седана схожість з кабіною літака.
У базі седану покладені аналогова приборка і 8,0-дюймовий дисплей мультимедійної системи з фізичними кнопками з боків. У топі приборка йде цифрова і розміщена під одним склом з екраном мультимедійки, при цьому обидва монітори мають діагональ 10,25″.
На ряді ринків елантра запропонована в гібридномуВиконанні, де працює по циклу аткінсона 1,6-літровий чотирициліндровий двигун gdi доукомплектований 43,5-сильним електромотором і літій-іонною батареєю ємністю 1,32 квтг. Сумарна віддача такої установки досягає 141 к.с. (264 нм).