Чим обернеться видалення фільтру сажі: плюси і мінуси

76

Дизельне паливо істотно відрізняється від бензину. Тут і інший принцип займання, і інші теплові навантаження на двигун, і зовсім інша паливна система, і ще багато різних «і», які стосуються не тільки характеристик самого «важкого палива», але і його переробці дизельним двигуном.

Як і в будь-якому двигуні внутрішнього згоряння, в дизелі особливу увагу приділено екології. Для цього в його вихлопній системі є каталізатор і доповнює його сажовий фільтр. Останній затримує до 90% сажі, що утворюється в процесі згоряння дизельного палива.

Однак вічного нічого немає. І хоча сучасні сажові фільтри оснащуються системою очищення або по — іншому пропалу (регенерації) – коли за допомогою різних механізмів і зміни системи уприскування підвищується температура вихлопних газів, і скупчилася сажа просто вигорає, трапляється так, що сажовий фільтр забивається або виходить з ладу безповоротно. І деякі водії просто позбавляються від нього, не встановлюючи натомість новий. Але до чого це надалі призводить?

Почнемо з того, що в міру забруднення пропускна здатність фільтру сажі сильно знижується. Це в свою чергу відбивається їздових характеристиках автомобіля і його потужності. Машина просто втрачає колишній натиск і спритність. Але якщо справа тільки в фільтрі, його можна видалити. При цьому, як це бачить власник автомобіля для себе, в процедурі позбавлення від фільтру сажі одні суцільні плюси.

Наприклад, гаманець буде ціліше рівно на ціну нового фільтра. Знижується витрата палива і навантаження на двигун, тому як знижуються робочі температури. Машина починає їхати так, як не їздила, покинувши ворота рідного автозаводу. Та й потреба в регенерації сажового фільтра відпадає.