Досвід експлуатації Ford Fiesta (Mk V) 2007 р. в.

712

Поділюся досвідом експлуатації автомобіля Ford Fiesta MK5 2007 р. в. Машина дісталася з двигуном 1,6 літра, механічною коробкою передач, кондиціонером та іншими радощами комплектації Ghia.

Коли вибирав машину, вибір був на п’ятидверні варіанти, т. к. три двері для мене замало. З решти машин довелося відмовитися від автомобілів з роботизованою коробкою передач. Почитав про них відгуки і відразу передумав, тому що часто ламаються і “глючать”.

Форд Фієста сама по собі надійна машина, що показав досвід багатьох автолюбителів, а ось “робот” з цього тандему надійності виділяється. До того ж, машину купував підтриману, а значить ймовірність надалі проблем з “роботом” зростала. Крім “механіки” на Фієсту також встановлювали чотириступінчастий “автомат”, який хоч і застарілий, але володіє завидною надійністю.

По салону Фієсти відрізняються. Якщо в дешевих комплектаціях пластик скрізь чорний, то в більш дорогих можна виявити сріблясті вставки в салоні. А самий шик – це Фієсти з різнокольоровими панелями приладів! Приголомшливо виглядають синє або червоне панель, але знайти такі машини на ринку вкрай складно.

Загальні враження

Раніше у мене була «двенашка» – ВАЗ 2112. Порівняно з російської машиною, Форд Фієста – це просто свято. Машина дуже легко управляється (завдяки наявності гідропідсилювача), кермо має приголомшливий відгук, підвіска працює дуже добре.

Ford Fiesta Mk V выпускалась с 2002 по 2008 год

Ford Fiesta – це такий міський автомобільчик: маленький, компактний і добре керований. Завжди можна знайти місце на парковці, а в міській штовханині він дуже верткий і може спокійно протиснутися між рядами. Подивіться як розставлені колеса по кузову автомобіля, вони розташовані широко і максимально близько до бамперам. Це дає хорошу керованість і маленькі свеси.

На Фієсту ставлять двигуни об’ємом 1,4 і 1,6 літра. При виборі другого потрібно враховувати, що його потужність становить 101 л. с. – значить страховка по ОСАГО буде більше. Фієста з мотором 1,6 літра підштовхує на агресивну їзду в місті і все завдяки вдалій коробці передач. У неї максимально зближені передаточні числа, так що автомобіль розганяється дуже різко. Зі світлофора легко може піти першим.

Ford Fiesta со светлым пластиком салона

З включеним кондиціонером помітної втрати потужності для 1,6-литровго двигуна не помічено. Включений кондиціонер може позначитися лише на потужності 1,4-літрового мотора, але в місті це не особливо критично.

А який витрата палива у цього автомобіля? Він дуже і дуже не великий, якщо говорити про місто, то він становить 8-9 літрів (залежить від ступеня натискання на педаль газу і пори року) і приблизно 5-6 літрів по трасі. Якщо вірити бортовому комп’ютеру, то при повністю заправленому баку (його обсяг 45 літрів) прохідність до наступної заправки становить понад 540 кілометрів! В реальності трохи менше, але і ця цифра значна.

Найцікавіше, на панелі приладів є інформація про залишок палива – скільки ще залишилося проїхати кілометрів до наступної заправки. Дуже зручна річ.

салон автомобиля Форд Фиеста

Форд Фієста – надійний автомобіль. Ламається рідко, в основному від власників вимагає тільки доливання масла і періодичного технічного обслуговування. Особливих неприємностей точно не принесе, а ось про деякі болячки поговоримо нижче.

Недоліки та болячки Ford Fiesta

У машини є недолік – це маленький дорожній просвіт. Але подивіться які у неї кути проїзду, через геометрії кузова вона здатна долати багато ями і перешкоди на дорозі не гірше автомобілів у яких більший дорожній просвіт, але і більше звиси бамперів. Вона не чіпляється при проїзді глибоких ям за бампера.

Ще недолік Фієсти – це посередня шумоізоляція. Тут німці трохи заощадили, але це легко можна усунути – зробити шумоізоляцію машини за допомогою спеціальних матеріалів. Також багато власники скаржаться на скрип ззаду справа при проїзді нерівностей. Це вирішується заміною задніх ущільнювачів на аналогічні від Лади Пріори (Калини), ціна питання – копійки.

Форд Фиеста элегантно смотрится сзади

Буває, що погано закривається капот. При покупці слід звернути увагу на край капота – можуть бути вм’ятини, т. к. надмірно сильно тиснуть, коли намагаються його закрити. Ця “болячка” усувається легко: потрібно взяти ключ на “10”, трохи відкрутити замок капота і підтягти його вгору. Після цього капот закривається без проблем.

При покупці треба звертати увагу на гідропідсилювач керма. Для цього варто покрутити кермо з боку в сторони на місці і прислухатися – гуде він чи ні. Часто буває, що на “холодну” ГУР не гуде, а ось через півгодини їзди починає шуміти. Це перша ознака його якнайшвидшого виходу з ладу і привід поторгуватися з продавцем.

Варто також звернути увагу на подушку кріплення коробки передач, яку можна побачити при огляді машини на підйомнику. Для Фієсти – це з найбільш слабких місць, і навіть нова може зноситися за рік-два експлуатації. Підсумком буде погане включення передач (на механіці) і тремтіння на холостих обертах мотора. Вартість нової подушки КПП – 2500 рублів, але краще брати неоригінал BSG за ціною близько 1000 рублів.

Ще один недолік – це невдалий розширювальний бачок системи охолодження, який раз у 2 роки потребує заміни, оскільки на ньому з’являються тріщини. Якщо вчасно цього не помітити, то він може в жарку погоду лопнути і доставити неприємності. Як правило, разом з бачком рекомендується міняти його кришку. А щоб не було тріщин у подальшому, раз на рік промивати кришку бачка.

Ford Fiesta вийшов надійним і головне – простим автомобілем. Ідеальний варіант хто купує першу машину або хоче пересісти з російського авто на іномарку. Про вибір Фієсти шкодувати не будете, оскільки машина закохує з першого погляду.