Досвід експлуатації KIA RIO седан 2009 р. в.


У вересні 2009 року я став щасливим власником новенького автомобіля KIA RIO (седан чорного кольору). До цього часу корейська фірма випустив оновлену версію автомобіля, що встав на конвеєр ще в 2005 році.

Придбане мною авто було в топової комплектації (для двигуна об’ємом 1.4 л потужністю 97 к. с.), яка включала в себе 5-тиступенчатую МКП, ABS, електропідсилювач керма, регулювання керма по висоті, електросклопідйомники всіх дверей, регулювання передніх сидінь по висоті, підігрів передніх сидінь, фронтальні подушки безпеки, електропривод і підігрів дзеркал, клімат-контроль, вбудовану магнітолу з CD, MP3 і роз’ємом для флеш-носія, яка складається на спинку дивана в пропорції 2/3, кріплення ISOFIX, докатку в багажнику, штамповані диски R14 з декоративними ковпаками і протитуманні фари.

KIA RIO седан 2009

Неприємно здивувала не обшита нічим кришка багажника. Виглядає як порожня консервна банка і закривається з відповідним звуком.
До теперішнього моменту (через 3,5 року), пробіг склав 42 000 км. Обслуговування автомобіля здійснювалося виключно у офіційного дилера KIA Motors в Рязані ТОВ «Рязаньавто». Вартість ТО становила від 3,5 до 8 тис. руб. ТО проводиться щорічно або кожні 15000 км пробігу. Нарікань на роботу дилера не виникало. В процесі проведення ТО власникам дозволяється бути присутніми в ремонтній зоні і спостерігати за ходом робіт.

На ТО-4 майстер виявив, що перегоріла лампочка підсвічування номерного знака і запропонував мені придбати її тут же в магазині, щоб поміняти. У підсумку мені поміняли обидві лампочки підсвічування. Робота зайняла 2 хвилини і коштувала 400 руб. (200 руб. за 1 лампочку). Знай я, що це робиться настільки просто і коштує таких грошей – я, природно, зробив це все самостійно. Але майстер, мабуть, не був зацікавлений у тому, щоб посвятити мене в ці тонкощі, тому сума в рахунку виявилася для мене неприємним сюрпризом.

В процесі експлуатації автомобіля за 3,5 року ніяких поломок не було виявлено. Єдиним неприємним моментом став з’явився ще в перший місяць експлуатації деренчливий звук в передній панелі близько рульового вала. Виглядало це так, ніби відламалася якась пластмасова деталь усередині панелі, яка перекочується в закритому просторі і постійно деренчить. При зверненні до дилера чомусь виникло припущення, що цей звук виник внаслідок якихось проблем з електропідсилювачем керма.

салон киа рио 2009 крышка багажника киа рио без обшивки

У підсумку в авто зняли передню панель, нічого в электроусилителе кримінального не знайшли, поставили все назад і розвели руками. При цьому електропідсилювач в процесі втручання виявився перетягнуть так, що кермо ледве крутився і після завершення повороту опинявся самостійно повертатися в нульове положення. Довелося відвідати дилера ще раз. Електропідсилювач в результаті відрегулювали, але в процесі повторного зняття передньої панелі залишили на ній щербини від інструменту – то від викрутки, то від стамески. Було дуже прикро. А деренчання, між тим, зникло.

Двигун RIO здатний харчуватися як 92-му так і 95-м бензином. Я використовую 95-й, але, за відгуками, на 92-му автомобіль їде не менш бадьоро (бензин аі-95 або 92. Що вибрати?).

В перший рік експлуатації була придбана зимова нешипована гума Yokohama IG30 175/70 за ціною 2700 рублів за балон. Знос мінімальний. Літня гума рідна Kumho KH15 175/70. Нарікань немає.

Автомобіль щорічно застрахований за КАСКО та ОСАЦВ. Вартість каско в СК Згода для водія зі стажем понад 10 років становила 19-25 тис. рублів. Вартість АВТОЦИВІЛКИ у Рязані 2400 рублів.