Досвід експлуатації Лади Пріори 2010 року

458

Вирішив поділитися досвідом експлуатації Лади Пріори, згадуючи, що мені не вистачало такої інформації при покупці. До цього були інші машини – Класика, Самара, Mazda (1.8 i, 92 р. в.) і новий Ліфан Солано. Так що є з чим порівняти Пріору в експлуатації.

Купівля

Купувалася у вересні 2010 року у Воронежі. Так як під замовлення за два місяці не прийшло, що я хотів – люксова зі штатної магнітолою – довелося чекати постачання і брати в день привозу. Дістався білий «хетч» в люксової комплектації. Підкупив багатий обвіс (важливий був кондиціонер). Обов’язковою умовою дилера була обробка і встановлення додаткового обладнання: підкрилок, захисту двигуна і магнітоли з акустикою. Магнітола не сподобалася. Доплативши на місці, вибрали з тих, що були в наявності – з DVD і USB фірми Hyundai. З урахуванням додаткового обладнання та чинної на той момент знижки, машина обійшлася в 386 тис. руб.

Загальні враження


З моменту покупки пройшло більше трьох років. Пробіг 140 тис. км. Комплектація порадувала. Кліматична система, датчик дощу і датчик парковки – швидко звик до різних приятностям. Якщо порівнювати з тим, що було раніше, тільки Mazda була трохи комфортніше – на далекі відстані в ній менше втомлювався.

Двигун

Реально порадував. Заявлені 98 л. с. однозначно в наявності є. Ллю 92-й і 95-й бензин. На 95-му відчувається збільшення потужності. З поломок: ще на гарантії два рази запалювалася CHECK ENGINE. Один раз міняли котушку на свічці, другий раз сказали, що проблеми з датчиком фаз.

Наслухавшись страшилок про обрив ременя ГРМ, на 70 тис. км поміняв обидва ролика. Натяжна поставив Triolli, опорний привезли під замовлення фірми Ina. Помпу і ремінь вирішив залишити старі. На 120 тис. поміняв ремінь і натяжний ролик. Рідний ремінь був в ідеальному стані. Помпа ходить до сих пір (розумію, що ризикую). Порадував витрата: влітку вписуюся в 6,5/100 км, взимку – 7 л / 100км. Кілька разів пробував крутити до упору. До 180 набирає легко. Мабуть, це і стало причиною проблем з коробкою.

Коробка передач

Мабуть, це єдине, що серйозно підвела. Мені траплялася інформація на форумах і в статтях, що коробка па Приорах слабкіше, ніж потрібна для її двигуна, але я не надавав цьому значення. Після того, як кілька разів з’ясовував максимальну швидкість, зашуміла коробка – підшипник на валу в районі 5-ї передачі. Нова коробка була в районі 15 тис. руб, тому брати не став. Ремонт обійшовся в 5 тис. руб. у «дяді Васі в гаражі». Процес бажано контролювати, т. к. пустотливі рученята намагаються замість ваших запчастин встановити якісь зі своїх припасів. Нові підшипники, втім, як і всі інші запчастини, намагався брати заводські.

Кузов

Лада Приора

ЛКП нормальна, за винятком, чомусь, капота і багажника. По капоту вже більше 40 сколів. Перший час зафарбовував, зараз махнув рукою – все одно треба перефарбовувати. На багажнику іржа вилізла під «шаблею» – схоже, що це хвороба Пріор. Шумоізоляція середня – цвіркуни час від часу проявлялися. Зробив шумоізоляцію багажного відділення. Читав, що у Пріори доопрацьований кузов з точки зору пасивної безпеки. Принаймні, додаткові ребра жорсткості в дверях допомогли один раз.

По ожеледиці взимку скинуло на узбіччя. Дорожній знак припав на задню праву двері. Знак був успішно знесений. Постраждала двері і поріг. Ремонт по КАСКО обійшовся в 56 тис. руб. Думаю, якщо б не ребро жорсткості, було б значно гірше. А якщо б не знак, швидше за все, перекинуло б. Іноді знаки допомагають…

Підвіска

Може бути, мені пощастило, або мій стиль водіння підходить для автомобіля, але підвіска виявилася досить живуча. На сьогоднішній день змінювався тільки один опорний підшипник з правого боку. Міняв сам, тому що після Mazda з’явився досвід, як і інструменти – треба було стягувати пружини. Поставив БРТ. Зазвичай після 20-30 тисяч пробігу заїжджаю до хлопців в сервіс, і вони трясуть підвіску якийсь гідравлікою і дивляться. Пару днів тому з’явився стукіт праворуч – на ямі нічого не знайшов, але грішу що незабаром доведеться міняти салентблоки на передньому стабілізаторі.

Інше

Лада Приора

Передні колодки поміняв після 100 тисяч з невеликим, що дуже порадувало. Літня гума досі була штатна. У минулому сезоні її практично добив, зараз думаю брати Мішлен. Зимову в минулому році купив Nordman (185/65/R14) – важкувата, звичайно, але радує, що по снігу біжить, поки не сяде на дно (доводиться в село часто мотатися). Минулої осені придбав антидощ для авто і залишився задоволений, т. к. часто доводиться їздити по трасі.

Ще одна недоробка – головний світло зліва, щоб поміняти лампочку, доводиться скидати акумулятор, а це не є добре. Магнітола Hyundai з салону померла акуратно через рік. Поставив Pioneer c USB і Bluetooth – без проблем третій рік пішов, не намилуюся.

Висновок

Сподівався змінити через 3 роки, але обставини не дозволили. Тепер задумався: «А чи треба?» Що брати в такій же комплектації, однозначно переплатиш. Перший час після покупки був затаврований ганьбою» друзів за вітчизняний автопром – реклама «іномарок» працює відмінно. Тепер все частіше цікавляться, що та як, витрата…

Час від часу дивлюся, приміряюся, на що б поміняти. Сподобався GOLF останній – не байдужий я до «хетчам» – заряджений грунтовно, хоча це і відлякує. Так і занизько днище, все-таки у Пріори кліренс 17 см, тому звик не чіпляти. Корею і Китай не дивлюся. Французи – не по мені. Добре б BMW «одиничку», але ціна кусається. Поки залишу.