Двигун на трактор МТЗ

9-9-2020
Двигатель МТЗ: Д-260, Д-245, Д-240. Характеристики, комплектации и советы при покупке. | ТД «Беларусь»

 

Сьогодні трактора МТЗ комплектуються доробленими двигунами Білоруського і Словацького виробництва, різної потужності, різної кількості циліндрів, від 3 до 6-ти. Як альтернативний варіант силової установки виступають двигуни ММЗ з удосконаленою системою подачі пального, за рахунок чого знижується його витрата. Підвищується і коефіцієнт корисної дії. У сучасних моделях застосовуються мотори Lomabardini, де тягові характеристики покращені в середньому на 15 відсотків з паралельним зменшенням витрати палива. Також хочемо вам порекомендувати запчастини на вантажні авто від Автек – який е номером один на ринку запасних частин для вантажних автомобілів, тракторів, автобусів та спецтехніки.

Двигун для трактора МТЗ – це потужний агрегат, який покликаний перетворювати енергію в силу для виконання різноманітної важкої роботи. У подібних двигунах енергія виробляється в результаті згоряння палива в циліндрах. Тобто, двигун МТЗ відноситься до пристроїв внутрішнього згоряння. Нещодавно виробником при виготовленні даних двигунів стали використовуватися деякі комплектуючи від компанії Bosch. Деякі експерти кажуть, що в майбутньому виробник може втратити деяку частку ринку через імпортних поставок. Невідомо, чи збудуться їх припущення, але частка комплектуючих з-за кордону поставлятися для виготовлення даних агрегатів буде.

Механізм двигуна складається з циліндра, всередині якого переміщається поршень, з’єднаний шатуном і пальцем з валом. Колінчастий вал забезпечується колесом і маховиком. Деталі агрегату виготовлені з високоміцного металу, що дозволяє отримати настільки високий період роботи. Двигун ММЗ є поширеною конфігурацією і має безліч модифікацій. Серед популярних – мотор МТЗ 80. Це дизельний двигун з прямим уприскуванням палива в циліндр. Ще його називають карбюраторним через локалізації освіти гарячої суміші, яка на відміну від інших моделей, утворюється не в самому циліндрі, а в карбюраторному відсіку, звідки надходить безпосередньо в циліндр.

Для нової техніки виробником рекомендується купити новий двигун, щоб з упевненістю використовувати його в максимально допустимому режимі протягом того терміну, який встановлюється підприємством. Якщо купити двигун МТЗ в стані після капітального ремонту, можна не отримати деяких показників і зіткнутися з зносом окремих частин. Придбання безпосередньо у виробника або його дилера – це багаторічна гарантія, впевненість в працездатності агрегату і його справність протягом даного часу. Новий мотор вимагає проведення технічного обслуговування з великим інтервалом, але не перевищує термін, встановлений виробником. Якщо купується двигун, що був у вжитку, перед початком експлуатації потрібно в обов’язковому порядку провести його розбір і огляд на предмет визначення зношених елементів, забруднень. Також рекомендується оновити охолоджуючи рідини і мастильні матеріали, щоб техніка працювала справно.