Everrati перетворила класичний land rover в електрокар

97

Британська компанія everrati automotive limited потрапила в поле нашого зору в липні, коли представила репліку легендарного форда gt40, переведену на чисту електротягу. Тепер досвід з “озелененням” автокласики продовжений рестомодом на основі позашляховика land rover series iia. Він підготовлений до виставки concours of elegance в хемптон-корті (лондон), що відкривається сьогодні.

для дідка ленд ровера цей проект обернувся не просто конверсією в електрокар, але повною реставрацією. Исходник був розібраний майже повністю, а кузов і шасі були оцинковані.

В рух рестомод приводить електромотор з віддачею 112 квт (152 к.с.), 300 н•м. Акумулятор ємністю 60 квт•год забезпечує запас ходу на зарядці в 201 км. Судячи з усього, трансмісія практично залишилася недоторканою, оскільки збереглася можливість перемикання між заднім і повним приводом, звичайним і зниженим поруч. Генеральний директор everrati джастін ланні пояснює: “місія компанії — створення екологічних автомобілів, в яких є душа. Таких, щоб відповідали вимогам xxi століття, а з іншого боку — зберігали оригінальний характер і днк исходника як в динамічному, так і в естетичному плані».

компанія каже, що готова перекроїти в» електричку ” series iia як з м’яким тентом, так і з жорстким верхом. На вибір запропоновано кілька забарвлень для коліс.

Щодо динаміки ланні трохи покривив душею. Наприклад, у цього ленд ровера розгін з нуля до 60 миль/год (97 км/год) після заміни двс електромотором покращився з 23 до 13 с. Є ще кілька поступок сучасності: з’явилися підсилювачі керма і гальм, поясні ремені для всіх пасажирів і водія, передні сидіння з підігрівом. При цьому сидіння оброблені високоякісною шкірою від шотландської компанії bridge of weir. За запевненням everrati, вона володіє найнижчим у світі вуглецевим слідом, якщо говорити про шкіру, використовуваної в автопромі, що узгоджується із загальною екологічною спрямованістю проекту.