Ford зазнав автоматизовану доставку в порту лондона

66

В темі автономного транспорту є два принципових моменти: сама безпілотна технологія, здатність машин діяти в різних умовах і виконувати різні завдання — і те, як безпілотники впливають на транспорт, бізнес, як вони вбудовуються в ланцюжок доставки товарів або перевезення людей. Саме другий аспект вивчає новий проект форда. У порту dp world london gateway компанія організувала транспортування посилок між пунктом прийому і головним офісом на відстані 3,5 км. Одержувачі вантажу повинні лише вийти з будівлі до машини (поки на практиці не впроваджені ходячі роботи-кур’єри).

за 2016-2020 роки компанія ford вклала два мільярди доларів у створення автономних транспортних засобів, на 2021-2025 рр.план передбачає інвестиції в п’ять мільярдів.

У форда вже було кілька програм з безпілотної доставки товарів. І там застосовувалися дійсно автономні машини. Але в даному випадку фордівці спостерігали, як співробітники порту залишають в кузові транзиту, в замикаються шафках, різні посилки, а їх колеги з головного офісу відкривають потрібні їм дверцята (ролик — за посиланням). Саме автономне переміщення фургона фірму не цікавило, вона використовувала імітацію безпілотника-машину з замаскованим водієм і фальшивими сенсорами. Аналогічний прийом ford застосовував, досліджуючи способи спілкування автономного транспорту і пішоходів.

у червні європейське відділення форда запустило аналогічний дослідницький проект спільно з фірмою доставки hermes. Потрібно було обкатати взаємодію техніки, операторів доставки і клієнтів. Досвід стартував у лондоні.

Хоча фургон форда був лише макетом безпілотника, працівники порту проявили великий інтерес до доставки. Раніше їм доводилося самим їздити по порту за посилками (водія-кур’єра тут немає), а на це йшов час. Люди не тільки з інтересом освоювали відправлення і прийом коробок таким шляхом (водій фургона ні в що не втручався), а й охоче пояснювали іншим, як користуватися системою. І проявляли винахідливість у вирішенні проблем, коли організатори досвіду навмисно плутали посилки, укладаючи їх в неправильні осередки. Директор з автономних транспортних засобів відділення ford of europe річард балч зауважив:»те, що так добре працювало в dp world, може бути корисно і в університетах, і в аеропортах, і на виробництві”.