Хто і навіщо схрещував газ-12 зим з «чайкою» газ-13: сьогодні такий продають за 1,5 млн

19

У період з 1960 по 1970-ті рр один з підвідомчих заводів міноборони срср займався переобладнанням моделі газ-12 зим, використовуючи в процесі безліч зовнішніх деталей від більш престижної газ-13 «чайка».

Тираж такої модифікації виявився дуже невеликим – всього близько десятка автомобілів. Більшість з них опинилися в розпорядженні військових чиновників, які дуже хотіли їздити на «чайці», але радянський лімузин їм був не покладений за статусом.

Через особливості дизайну такі машини отримали назву» вівцебики «або»ослобики”. До наших днів збереглося лише кілька примірників модифікації, причому один з них в даний момент виставлений на продаж.

Згідно розміщеному на ” авіто.ру”, йдеться про гібрид на базі газ-12 зим 1957 року випуску. Він був стилізований під» чайку”, отримавши від останньої інші бампера, облицювання радіатора, передні крила, світлотехніку, характерні плавнички на кормі і шильдики.

Деяким доопрацюванням піддався і інтер’єр радянського седана. Інтер’єр отримав приборку від» чайки”, плюс від останньої, можливо, була запозичена і передня панель. Правда, хромовану окантовку на ній довелося розрізати для адаптації під більш вузький салон.

А ось кермо в машині залишився штатним. Також зберігся і вихідний задній диван, хоча два складних крісла в центральному ряду були демонтовані. Що стосується техніки, то вона у даного газ-12 зим залишилася стандартною. Більш того, у автомобіля навіть був збережений фірмовий для моделі капот, що відкидається убік.

Судячи з фотографій в оголошенні, виставлений на продаж «вівцебик» знаходиться у відмінному для свого віку стані. Продавець зазначає, що нещодавно автомобіль був ретельно відреставрований, а розлучитися з рідкісною машиною він готовий за 1,5 млн рублів.