Хитрощі при проїзді “лежачих поліцейських”: що працює, а що зашкодить?

10

Для автомобільної підвіски проїзд «лежачих поліцейських» є справжнім випробуванням. При цьому в інтернеті існує цілий ряд рекомендацій, дотримуючись яких водій нібито може мінімізувати навантаження на ходову, тим самим продовживши її термін служби. На жаль, далеко не всі ці «поради» є корисними. Більш того, деякі навіть шкідливі.

Прояснити ситуацію стосовно ефективних способів проїзду штучних нерівностей зголосився експерт порталу “за кермом” олексій ревін. Він розповів про правильне подолання перешкод, а також повідав про те, чого робити не варто.

Фото 24rus.ru

Чоловік заявив, що проїжджати “лежачих поліцейських” слід на швидкості не більше 15-20 км/год, так як в іншому випадку ризик пошкодження елементів підвіски стає помітно вище. Крім того, подолання штучних перешкод на повному ходу дуже небезпечно, оскільки водій може короткочасно втратити контроль над машиною (особливо на мокрій дорозі).

Думка експерта суперечить шкідливим інтернет-рекомендаціям, в деяких з яких говориться, що» лежачих поліцейських ” варто проскакувати на швидкості. Мовляв, на повному ходу підвіска автомобіля практично не бере участі в роботі, а основний удар на себе приймають покришки.

Крім того, в мережі рекомендують цілеспрямовано піддавати газу перед нерівністю, тим самим як би розвантажуючи найбільш важку передню вісь. Природно, робити цього теж не варто.

Деякі радять проїжджати «лежачого» не під прямим кутом, а злегка навскіс. Цю рекомендацію дійсно можна взяти на озброєння, при цьому її корисність обумовлена законами фізики. Спершу на нерівність заїжджає одне колесо, а вже потім друге. Сам же процес проїзду злегка розтягується, а навантаження на підвіску знижується.

Фото novorosstartap.ru

Ще одна корисна порада: проїжджати перешкоду, з’їхавши одним колесом на узбіччя. Плюс можна використовувати і недоліки в укладанні штучної нерівності (наприклад, вирвані блоки). В цьому випадку одну сторону машини слід направити через такий прогал. При цьому не варто забувати про безпеку: не виїжджайте за межі смуги і дотримуйтесь бічний інтервал до інших авто.

Досвідчені водії іноді також вдаються до так званого динамічного способу «перестрибування», пригальмовуючи перед самою перешкодою. Це призводить до стиснення пружин передньої підвіски, при цьому як тільки автомобіліст відпускає гальмо — вони розтискаються, піднімаючи передок. Такий підхід дозволяє легко подолати штучну нерівність, але вимагає відповідних навичок.

На жаль, дорожні служби іноді не дотримуються гости, встановлюючи “лежачих поліцейських” з порушенням правил. Нагадаємо, що висота дорожньої перешкоди не повинна бути вище певного значення (60 мм для пластмасових елементів і 70 мм — для виконаних з асфальту або бетону).

Ширина штучної нерівності при цьому ніде не регламентована, але вона також відіграє важливу роль. Так, якщо вона невелика (менше півметра), то і навантаження на підвіску буде найбільш високою.

Крім того, за правилами штучні нерівності можуть бути розміщені виключно на дорогах з обмеженням швидкості до 40 км/ч. При цьому вони повинні бути виділені та позначені попереджувальними знаками.

Якщо ж ви нарвалися на неправильно встановлений «лежачий поліцейський» і пошкодили свій автомобіль, то слід викликати гибдд для фіксації дтп, після чого вимагати відшкодування збитку від недобросовісних дорожників.