Кар’єрний виворіт: 34 темних секрету від співробітників, про яких не знають звичайні люди

57

Чому» ламається ” машина для морозива в burger king і інша правда про зарубіжних компаніях

Подивимося правді в очі: майже будь-яка професія таїть кілька секретів, які здивували б оточуючих. Точно так же будь-яка компанія рано чи пізно стикається з труднощами. Ось тільки одні вирішують проблеми чесним шляхом, а інші звертаються до недобросовісних методів. Про них неможливо дізнатися … Тільки якщо ви не працюєте в цій самій компанії.

На сабреддите r / askreddit тисячі співробітників — від фельдшерів і вчителів до масажистів спа-салонів — вирішили поділитися своїми темними історіями, які ховаються від широкої публіки.

1. я працював у закусочній white castle з 2000 по 2003 роки. Все було нормально, по-чесному. Взагалі нічого підозрілого. Все обладнання чистилося кожні 24 години. Підлоги регулярно мили шваброю, стіни протирали… Їжа завжди була свіжою! якщо булочки для бургерів ставали твердими, вважалося, що вони зіпсувалися. Якщо картопля фрі була під нагрівальною лампою близько 15 хвилин, ми відправляли його в утиль.

Ми викинули багато їжі. Все це доводилося відстежувати, заповнюючи по парі сторінок в день з метою інвентаризації. Навіть коли основна частина команди була підлітками, ми дійсно намагалися працювати швидко і добре виконувати свої завдання. Щороку або близько того регіональний менеджер проводив тестування. І через це проходили всі! починаючи з чищення сковороди, потрібно було якомога швидше підготувати і упакувати 30 гамбургерів.

Я знаю, що далеко не всі заклади такі, як і не всі ресторани швидкого харчування. Але коли я там працював, кожен відповідально підходив до своєї роботи. – wpmason

2. при покупці товарів в інтернеті (особливо авіаквитків) включайте приватний режим в своєму браузері. Ми використовуємо ваші власні куки-файли проти вас: чим довше ви перевіряєте квитки, намагаючись знайти вигідні пропозиції, тим вище стає їх ціна. Це робиться для того, щоб прискорити покупку: ви думаєте, що ціна зростає і квитки активно продаються, хоча це зовсім не так. – valendr0s

3. очищення тварин після розливу нафти-всього-на-всього хороша пропаганда, завдяки якій громадськість думає, що волонтери дійсно надають допомогу. Але правда більш сувора: 90% постраждалих помруть протягом декількох днів або тижнів. Справа в тому, що бідолахи проковтнули так багато масла, що вони просто ходячі трупи.

Реальні роботи з ліквідації розливів нафти виконуються навченими професійними бригадами, а не волонтерами. Якщо ви коли-небудь намагалися допомогти, вважайте, вас просто зайняли марною роботою, щоб ви не стояли на дорозі. – skalite4

Skalite4, peter ma

4. раніше я працював у великій компанії з виробництва смартфонів. Розробка мала на увазі кілька етапів: тестування інженерної перевірки, перевірку дизайну, перевірку виробництва — тільки потім починалося масове виробництво. На кожному етапі є контрольні точки, які гарантують, що кінцевий продукт має хорошу якість, і будь-які відомі помилки можна усунути до його запуску. Цю справу може відкласти будь-яка невирішена помилка.

Однак є річ під назвою»відмови”. Таким чином, проджект-менеджер може запросити дозвіл на усунення деяких помилок, відклавши виправлення проблеми на більш пізній термін. Нічого страшного, в кожному проекті є кілька дрібних помилок, адже так?

Мало хто знає, але на кожному етапі в середньому близько ста відмов! так, деякі з них незначні. Чого не можна сказати про інших. До чого це я? я ніколи не купую електронний пристрій в перші 3 місяці його масового виробництва. Дочекайтеся другої хвилі, гарантую: якість товару виросте раз в десять. – project2r

5. я працюю стюардесою. Пам’ятайте ті пледи, які ми даємо вам в польоті? авіакомпанія їх не стирає! ніколи. Ми просто струшуємо їх і упаковуємо в термоусадочну плівку для наступного польоту. А зовсім непридатні для використання просто викидаємо. – _jackstraw_

6. я вчитель дітей з особливими потребами. І кількість травм, які отримують люди під час роботи в цій сфері, просто шокує. Я викладаю в старшій школі, і діти можуть ходити на заняття аж до 21 року. Так що більшість агресивних учнів-дорослі. У нас трапляються струси мозку, нас кусають, ламають зап’ястя і руки … Деякі студенти домагаються вчителів, хапаючи їх за груди.

До речі, мені дуже подобається моя робота, я люблю взаємодіяти зі студентами. Однак громадськість так мало знає про те, наскільки небезпечна наша професія. – ihadacow

7. багато років тому я працював у службі доставки ups. І знаєте, ми не звертали ніякої уваги на слово» крихке ” на коробці. Тому краще переконайтеся, що надійно упаковуєте свої речі. – kevoguy

Www.pinterest.ru

8. раніше я працювала в сфері догляду за шкірою. Собівартість продуктів не перевищувала 2 доларів! зате в роздріб їх продавали за ціною від 20 до 150 доларів за штуку. Мене завжди дивувало, що люди готові витратити багато грошей на крем з вулканічної глини або зміїної отрути. – dweb338

9. одного разу я працював у притулку для тварин. Справа в тому, що заборона на вбивство як і раніше означає, що іноді тварин потрібно присипляти. І це дуже складно. Ось коли потрібно вважати, що собака занадто небезпечна для суспільства? чи зможе хто-небудь перевиховати пітбуля з історією укусів? а що, якщо тварина стане небезпечною для персоналу? а коли “з’ясовується”, що нам довелося когось приспати, на нас обрушується хвиля хейта з боку диванних критиків! просто зрозумійте: ми ж не приймаємо такі рішення заради власного задоволення… – reddit

10. я 8 років працював менеджером в супермаркеті trader joe’s і ось що вам скажу: співробітники дійсно милі! – truthpooper

11. viagogo (сервіс з продажу квитків на заходи) – нереально корумпована компанія! вони візьмуть ваші гроші, навіть якщо в наявності не буде жодного квитка.

У 2013 році хлопець з великобританії купив квитки на суперкубок, прилетів в штати і зняв номер в готелі. Кожні 15 хвилин він дзвонив нам і питав, коли ж ми надішлемо бажану «проходку» на матч. Менеджерам наказали збрехати і відповісти, що його хто-небудь зустріне на стадіоні. У підсумку лише за півгодини до початку гри ми повідомили йому, що квитків не буде! так, viagogo повернув їх вартість, але хто компенсує проїзд, проживання та час, витрачений даремно?

Те ж саме з фестивалями: я приймав купу дзвінків від людей, які приїхали в глушину східної європи на 5-денний танцювальний фестиваль. На місці їм повідомили, що квитків немає і ніколи не було. Розумієте? час і гроші витрачені даремно! а люди залишилися в якомусь полі без можливості виїхати назад на автобусі — який їх привіз, – він просто пішов.

Viagogo не тільки не намагаються усунути цю проблему – вони люблять спекулянтів і приділяють їм особливу увагу. “суперпродавці” отримують знижки, минуть телефонні черги і в підсумку встановлюють більш високу ціну за квитки, ніж чесні покупці, у яких дійсно є що продати.

Якщо найближчим часом відбудеться захід, продавець може зустріти вас на місці і передати квиток. Це означає, що, якщо ви прийшли, а продавця немає з якої-небудь причини (припустимо, він захворів), у вас немає ніяких доказів, що з вами не зустрілися. Загалом, можете попрощатися з грошима.

Коротше, якщо все-таки купуєте квиток в viagogo, вважайте, ви отримаєте його з ймовірністю 40-45%. – reddit

Seattlesouthside.com

12. супермаркети fred meyer (що належать kroger) щодня викидають тонни їстівних продуктів, делікатесів і випічки. Основна причина: їжа не виглядає ідеально. Це найбільш марнотратна компанія, яку я коли-небудь бачив. У нас багато бездомних, які крадуть їжу кожен день (а це, взагалі-то, переслідується за законом). Чому б просто не віддати їжу їм? але ні, все йде в сміттєвий контейнер. – beezlegorp

13. працювала в приватній школі. Звичайно, оцінки “купувалися”. Нам веліли не ставити нижче четвірок. Одного разу у нас працювала директриса, яка змусила вчителя скласти випускний іспит за учня: він просто рано поїхав на літні канікули. При цьому вона зазначила, що в цьому немає нічого страшного! а ще порадила відповідати на запитання так, як відповів би учень. Навчання дороге, і з такими оцінками діти, звичайно ж, вступають до престижних коледжів. – dwarvenmonk

14. наш секретний соус – це просто соус “тисяча островів”. – prettysureisharted

15. реаліті-шоу не зовсім реаліті. Ви коли-небудь бачили house hunters(“мисливці за будинками”) на hgtv? пара, яка “шукає будинок«, насправді вже його купила і живе в одному з тих, які приходять»дивитися”. Інші будинки, як правило, належать їхнім друзям. Або вони продані, але в них ще ніхто не в’їхав. – edinc90

Meggyn pomerleau / unsplash.com

16. це не зовсім таємниця, просто про неї мало хто знає. У 70-х і 80-х роках більшість комерційних бджолярів в канаді щоосені отруювали всі або майже всі свої вулики. Навесні ці вулики замінювали “упакованими” бджолами з сша: їх використовували влітку, а восени знову умертвляли.

Навіщо це робили? тому що укомплектовані бджоли з америки були дешевше ліків і праці, які були потрібні для нормальної зимівлі бджіл у місцевих вуликах. Враховуючи, що за зиму можна було втратити від 5% до 50%.

Такої практики більше немає: сьогодні зимівля обходиться дешевше, ніж поставка бджіл з сша. Але навіть якби це знову стало економічно доцільним, не думаю, щоб це було б можливим: швидше за все, почалися б протести, дізнайся люди, що відбувається. – bokin0

17. я працюю в публічній бібліотеці. На жаль, ми відкриті для всіх, а значить, у нас багато незаможних клієнтів. І опіумних наркоманів, які колються прямо в наших туалетах. У нас було багато передозувань, більшість з яких швидко і ефективно лікувалися за допомогою narcan. Однак так відбувається не завжди: деяких людей або неможливо врятувати, або їх знаходять занадто пізно.

Тільки в 2019 році у нас було 13 смертей! служба безпеки і медперсонал завжди намагаються створити враження, ніби людина просто “хворіє”, щоб не налякати відвідувачів. Фактичну кількість смертей приховують навіть від персоналу. Ну, а я дружу з кількома людьми зі служби безпеки, тому знаю всю правду. – nastylittlebagginses

18. я працював у whole foods. Ваші “свіжі” печиво і хліб просто гріють, а не печуть. А на ранкових летючках вас називають просто “кошиками”, а не клієнтами. – sauerpatchkid

19. у спа-салоні преміум-класу, в якому я працювала, використовували сіль epsom і рослинне масло для сольових скрабів за 65 доларів. – captnfirepants

Dirtyndurham,screen post

20. колись я працював в автосалоні. Система догляду за автомобілем за 1200 доларів, яку ми знижували до 900, складалася приблизно з 15 бризок з пульверизатора. Мені багато разів доводилося розтягувати час у хлопців з інших відділів, щоб клієнт нічого не запідозрив. – dirtyndurham

21. раніше я працювала на фабриці з виробництва подушок. Дозвольте мені сказати вам про це першою: в цих подушках «ховається» якась гидота. Скажіть, ви коли-небудь бачили екземпляри з написом «memory foam cluster»? краще обходьте їх стороною! нам приносять тюки старої переробленої піни»з ефектом пам’яті”. Цей тюк складається з усього, від старих матраців і подушок до подушок з охолоджуючої піни. Тільки вони всі старі і брудні! ми нарізаємо великі шматки на дрібні і зручні для обробки шматочки і кидаємо їх в дробарку. Та подрібнює піну і перетворює їх в кубики. Ці кубики зберігаються у великому резервуарі, а потім за допомогою пневматичного тиску видуваються в порожню оболонку подушки.

Зараз ми теж стали робити хороші подушки, але, заради всього святого, тримайтеся подалі від товарів, позначених ярликом cluster. – the_ginger_wizard

22. я волонтер-фельдшер. І коли ми знаходимо старого, у якого явно не було пульсу протягом декількох годин, ми закриваємо двері, виганяємо родичів і робимо вигляд, що намагаємося врятувати йому життя. Все для того, щоб уникнути непотрібних судових позовів. – pantograph23

23. ретельно мийте фрукти і овочі: багато з них валялися на жахливо брудній підлозі складу. А потім їх просто клали назад в упаковку. – x740xwastedx

24. трохи про apple: справа в тому, що всі технічні фахівці і «геніальні» співробітники в курсі поширених проблем і неполадок ще до їх офіційного оприлюднення. Вони ніколи не обговорюються на ранкових зборах персоналу в присутності керівництва, але завжди є темою для розмови на зборах технічного персоналу з 3:00 до 3:30.

Наприклад, доходило до того, що я лагодив дисплей iphone 6+, і іноді мені доводилося робити заміну по 2-3 рази, поки покупець чекав. Було ніяково і неприємно, що в офіційному повідомленні компанії говорилося, що проблема викликана неправильним використанням девайса з боку клієнта. Ми всі знали правду і зробили б все, щоб виправити неполадки. Це одна з декількох виробничих проблем, замаскованих під помилку користувача або неправильне використання, яку ми намагалися вирішити. – mrfrankreynolds

25. працівник burger king тут! знайте: машина для морозива не зламана, її просто потрібно почистити, а це займає багато часу. – capnl19

26. я колишній співробітник магазину побутової техніки geek squad. Правда в тому, що більшість співробітників не мають технічної освіти. Зазвичай ми просто підносимо пристрій до стенду, підключаємо до корпоративної vlan і запускаємо якесь програмне забезпечення. Якщо є реальні проблеми, їх вирішують фрілансери з індії або іншої країни. По суті, ми просто продавці з затискачем для краватки. – moots_point

27. тепер я завжди замовляю напої без льоду. Мені довелося бачити льодогенератори в модних місцях: ви б точно не захотіли, щоб у вашому напої плавало те, що плаває всередині цих машин. – willus1337

28. раніше я працював у starbucks. І за час роботи бариста побував у різних кав’ярнях. Навіть не можу порахувати, скільки разів я ходив чистити кавоварку і виявляв всередині цвіль. Лише в одному місці з шести (всі у великому місті сша) дотримувалися протоколу прибирання.

Ще дещо: не поводьтеся занадто зарозуміло, коли робите замовлення, інакше отримаєте декаф. Я бачив, як це роблять навіть помічники менеджерів. – crimewavedd

29. працював в applebees. Зайдіть в настільний комп’ютер і клацніть на вкладку «додатково». Натисніть і утримуйте невеликий білий простір у верхньому лівому куті екрана. Коли з’явиться вікно з паролем, введіть 4321. Цей трюк дозволяє змінювати номери столів і безкоштовно грати в ігри. – atrrophy

30. аутлетная одяг ralph lauren призначена для аутлетів — її не привозять з основних магазинів. – waasaabii

31. коли я працював в одній супутниковій телекомпанії кілька років тому, там діяла система оцінки клієнтів.

Вас оцінювали від 1 до 5 зірок залежно від того, скільки ви витрачали і наскільки вас цінували. Якщо ви займаєте чільне становище в суспільстві, вони зроблять все, щоб вас утримати. Ви отримаєте купу додаткових послуг і обладнання абсолютно безкоштовно, і вони будуть постійно викручуватися, щоб вас не втратити.

Але якщо вам присвоїли 1 або 2 зірки, всім буде плювати. Зазвичай це означає, що ви весь час запізнюєтеся або готові витрачати мало грошей. Якщо ви зателефонуєте і попросіть розстрочку, вам відмовлять. Якщо будете погрожувати розірванням договору, ніхто не буде вас тримати.

У компанії навіть працюють спеціальні телефонні лінії для людей, яких вважають «віпсами». Їм ніколи не доводиться стояти в режимі очікування, а на їх дзвінки відповідають спеціальні співробітники. – mermaidsthrowaway

32. якщо ви бачите кроликів або курчат в зоопарку, знайте: вони-їжа. – lokirook

Drmadlove, david gabrielyan

33. не знаю, наскільки це законно, але мені завжди здавалося це трохи дивним. Ми отримували пакети з продуктом іншої компанії (премікс для тварин) і вручну пересипали його в наші власні. А потім привласнювали наші коди і продавали клієнтам. – drmadlove

34. ми не виконали договірні зобов’язання щодо повного знищення ноутбуків, які google надіслав нам для виведення з експлуатації. Ми подрібнювали жорсткі диски і продавали ноутбуки, щоб отримати прибуток. Не можу нічого вдіяти з серверами, логотип google всюди. – septic_tongue