Конкуренту крети від mg разом з помічником-балагуром дісталися «придушені» мотори

98

Минулого літа бренд mg, що належить концерну saic, анонсував для індії новий кросовер astor, а сьогодні провели онлайн-презентацію. Нагадаємо, новий цей suv умовно, адже під іншим ім’ям ховається рестайлінговий mg zs, який в китаї випускають з 2019 року (сам паркетник в строю з 2017-го). До слова, модель з рідним індексом представлена і на індійському ринку, але тільки у вигляді електрокара, тоді як astor буде доступний з бензиновими двигунами.

Зовні від zs призначений для індії крос відрізняється лише радіаторної гратами-замість стандартної сітки астору дісталися блискучі “штрихи”, які розходяться від розташованої по центру емблеми. Габарити теж збігаються: довжина дорівнює 4323 мм, колісна база – 2585 мм.

Індійський паркетник повторив глобальний suv і всередині, проте у mg astor є одна важлива особливість: тільки йому покладено віртуальний персональний помічник. Це щось на зразок нинішніх “розумних” колонок, при цьому у встановлений поверх передньої панелі пластиковий корпус “асистента” вбудований невеликий екранчик, що відображає емоції, до того ж він повертається, реагуючи на голос. Помічник по команді зачитає останні новини, також його можна запитати буквально про що завгодно – в нього “вбудована” вікіпедія. Більш того, він вміє жартувати: потрібно лише попросити розповісти жарт. Вся інформація дублюється на екран мультимедійної системи.

Взагалі, за мірками індійського ринку оснащення вельми багате. Так, топовому mg astor ще покладені клімат-контроль і панорамний люк в даху, у водійського крісла є електрорегулювання. Нарешті, в арсеналі кросовера значиться комплекс сучасних систем безпеки: адаптивний круїз-контроль, системи автогальмування, утримання в смузі руху і моніторингу «сліпих» зон. Завдяки цьому набору, в mg вважають, що їх suv відповідає «другому рівню автономності».

mg astor

Моторну гамму астор розділив з zs, однак для індії бензинові двигуни «придушили» (улюблені індійцями дизелі для моделі не передбачені в принципі): чотирициліндровий «атмосферник» 1.5 видає 110 к.с. І 144 нм замість 120 к. С. І 150 нм на глобальній версії, а «турботройка» 1.3 – 140 к. С. І 220 нм проти 163 к. С. І 230 нм. Атмосферний мотор поєднується з» механікою «або варіатором, турбодвигун працює в парі з класичним шестиступінчастим»автоматом”. Привід тільки передній.

В індії старт продажів намічений на жовтень, судячи з усього, покупцям запропонують машини локальної збірки. Ціни поки не оголошені. Головними конкурентами mg astor стануть hyundai creta (від 1 016 000 рупій або 1 003 000 рублів за поточним курсом), kia seltos (від 995 000 рупій або 983 000 рублів) і skoda kushaq (від 1 049 999 рупій або 1 037 000 рублів).