Майже у 20 тисяч mercedes-benz виявили проблему з підсилювачем керма

76

Причину попадання води в блок управління підсилювача керма поки належить з’ясувати. У дилерських центрах mercedes-benz фахівці оглянуть джгут проводів і виконають всі необхідні ремонтні роботи.

Як зазначає видання carscoops, це не перша сервісна акція, пов’язана з проблемами з підсилювачем рульового управління mercedes-benz eqc. У листопаді минулого року компанія змушена була відправити кросовери в сервіс через пошкодження джгута проводів, яке могло привести до відмови системи підсилювача, а в гіршому випадку – стати причиною загоряння.

Перший серійний електрокар mercedes-benz, eqc був представлений у вересні 2018 року. Рік тому, в листопаді 2020-го, топовий eqc 400 дістався до росії в лімітованому виконанні 1886. Модель з 408-сильною установкою, що розганяє кросовер з місця до 100 кілометрів на годину за 5,1 секунди, продавали за сім мільйонів рублів. На сьогоднішній день eqc в росії недоступний, як і інші моделі лінійки eq, проте до кінця року марка планує вивести на ринок eqs – батарейний аналог s-class.