Маршрут від москви до казані: триває підготовка до будівництва мостів

86

Платні траси в рф знаходяться в довірчому управлінні держкомпанії «автодор». На сьогоднішній день такої автодороги, яка йшла б від москви до казані, немає. Автомобілісти, яким потрібно проїхати між двома столицями, зараз використовують федеральну дорогу м – 7» волга ” (вона проходить до уфи): з водіїв не вимагають грошей за проїзд по ній.

Однак маршрут цієї дороги вельми затребуваний, тому на шляху нерідко бувають затори. Щоб розвантажити “волгу”, було прийнято рішення побудувати платний дублер: кілька років тому почалося активне обговорення зведення швидкісної автомагістралі м-12. До речі, у майбутньої траси поки немає офіційної назви, його присвоять пізніше, ближче до офіційного відкриття.

Як ми повідомляли раніше, початковий маршрут платної траси м-12 повинен був пройти в тому числі через такі міста, як володимир, муром, арзамас і сергач (в нижегородській області), канаш (в чуваській республіці), а також шалі (в татарстані). Правда, пізніше в цей план були внесені зміни: так, трасу спочатку вирішили продовжити спочатку до єкатеринбурга, а після – до тюмені і челябінська.

Як розповіли в автодорі, на ділянках траси м-12, які пройдуть від москви до казані, в цілому буде побудовано близько 330 штучних споруд. Зараз на річці оці завершується зведення технологічного моста, який дозволить почати роботи з будівництва одного з трьох позакласних мостів в рамках проекту м-12, також це єдиний вантовий міст.

У держкомпанії пояснили, що сукупна протяжність цього мостового переходу складе 1,3 кілометра, в центральному прольоті виявиться 254 метри, а стояти весь міст буде на 17 опорах. Він з’єднає береги оки, розташовані у володимирській і нижегородській областях. По завершенню робіт міст стане частиною четвертого етапу швидкісної траси м-12.

Протяжність цього етапу швидкісної траси складе більше 120 км. Тут буде в цілому зведено 11 мостів, які пройдуть через різні річки і яри. Зараз підрядники вже побудували тимчасовий міст через річку велетьму і організували понтонну переправу через річку тешу: вони будуть використовуватися для проїзду самоскидів і дорожньої спецтехніки, яка задіяна в підготовці території до будівельних робіт.

В автодорі пояснили, що будівельники приступлять до зведення основних штучних споруд – мостів, шляхопроводів і пішохідних переходів – як тільки буде отримано відповідний дозвіл головдержекспертизи на проведення будівельно-монтажних робіт.нагадаємо, держкомпанія планує здати швидкісну автодорогу в експлуатацію в повному обсязі в кінці 2023 року. При цьому перша ділянка буде відкрита