Найбільший кросовер geely оновлений через рік після початку кар’єри

17

Про те, що geely готується вивести на ринок оновлений паркетник haoyue (щось на зразок «хао-юе»), ми дізналися ще в липні, завдяки «зливу» мінпрому кнр. Публічна прем’єра такого кросу відбулася в кінці вересня, а тепер оголошені ціни і відкритий прийом замовлень. Нагадаємо, haoyue – це найбільший suv в лінійці марки (довжина дорівнює 4835 мм), свою кар’єру на батьківщині він почав лише минулого літа. Ажіотажним попитом паркетник не користується: за даними carsalesbase, з червня 2020-го по серпень 2021-го модель розійшлася тиражем 63 453 примірники. Для порівняння, chery tiggo 8 в минулому році знайшов в піднебесній понад 136 000 власників, результат восьми місяців року нинішнього – 95 580 штук. Швидкий рестайлінг навряд чи зробить geely haoyue хітом, до того ж він виявився досить скромним. І все ж модернізація може посприяти зростанню інтересу до моделі.

Отже, кросовер знайшов нову радіаторну решітку: замість «кіл» і «штрихів» тепер вертикальні клини, як у інших свіжих машин geely (серед них, наприклад, рестайлінговий хетч emgrand s, седан emgrand останньої генерації і паркетник xingyue l). Ще замінили задній бампер, до того ж на ньому з’явилися хромовані трапецієподібні накладки, що імітують патрубки випускної системи, і інші світловідбивачі. Нарешті, об’єднуюча ліхтарі блискуча плашка стала тоншою, а під нею красується напис з назвою марки (у попередника напис geely безпосередньо на вставці).

Всередині-інший джойстик коробки, до того ж можна замовити «шкіру» бордово-коричневого кольору. Нового обладнання начебто не додалося, зате переглянуті комплектації: зокрема « “прості” версії теж тепер мають мультимедіа-систему з тачскріном на 12,3 дюйма (раніше був діагоналлю 10,25 дюйма). Також для моделі передбачені віртуальна “приборка«, проекційний дисплей, панорамний дах зі зсувною секцією, камери кругового огляду, системи автогальмування та моніторингу» сліпих” зон, адаптивний круїз-контроль. Geely haoyue буває з п’яти-або семимісним салоном.

Двигун колишній. У китаї модель доступна з бензиновою “турбочетверкой” 1.8 потужністю 184 к.с., яка працює в парі з шестиступінчастим «автоматом» або семиступінчастою роботизованою коробкою з двома зчепленнями. Привід тільки передній.

Ціни в цілому залишилися на колишньому рівні: за haoyue нового модельного року просять 103 600 – 139 600 юанів, що еквівалентно приблизно 1 162 000 – 1 565 000 рублів за актуальним курсом.

Великий кросовер geely поставляють і на експорт (до слова, на філіппінах він зветься okavango), але про плани вивести цю модель на російський ринок компанія не повідомляла. Зате нам обіцяний флагманський xingyue l (для рф його напевно перейменують).