Навіщо додають тормозуху в бак, що таке ” рідина і» і псує чи антигель паливну апаратуру дизеля?

35

Дорого – не завжди добре

Є старовинні народні засоби, сучасні народні засоби, міфи, контрафакти і професійні склади, рекомендовані виробниками. Швиденько розглянемо все.

Перше і найпоширеніше-з вечора в тепле паливо влити гас. Він трохи знизить температуру замерзання. На скільки? невідомо … Зате відомо, що, потрапляючи на плунжерну пару, вбиває її, оскільки не володіє достатнім змащувальним властивістю. В крайньому випадку піде, але на евакуаторі може виявитися дешевше.

Так звана “рідина і” – хімічна речовина, що застосовується в авіації для розморожування механізмів, зняття обмерзання і як антикристалізаційна добавка в гас. Типу як спирт у воду щоб не замерзла. Від парафінізації взагалі ніяк не допоможе, а нашкодити може так само.

Нарешті, абсолютно дикий рада-гальмівна рідина. Так, вона абсорбує воду, але теж ніяк не впливає на парафін. Чистий міф! і шкідливий до того ж…

Нарешті, антигелі. Присадки в дизельне паливо, які не тільки сприяють його розрідженню, але і підвищують якість, зберігаючи цетанове число, компенсуючи втрату парафінів. Оптимальний, перевірений варіант. Проблем тут дві: самі по собі присадки недешеві, і, як би вони не були дороги, ніхто не завадить нарватися на контрафакт. Причому чим дорожче бренд, тим більша ймовірність потрапити на підробку. І бог знає, що потім буде з двигуном … Тому ми рекомендуємо-препарати з середньої цінової категорії, але перевірені, зокрема « ” антигель для легкових автомобілів» від ruseff, «антигель для вантажних автомобілів» і суперконцентрований засіб для найсуворіших варіантів «антигель для легкових автомобілів» 1:120, також від ruseff.

Однакові, але різні

Всі антигелі, або, як вони називаються офіційно, депрессорно-диспергуючі паливні присадки, по суті своїй однакові, відрізняються лише комбінацією діючих речовин і їх концентрацією, а також інноваційністю складу. Всі вони крім депресорних властивостей надають паливу підвищені змащувальні характеристики, не змінюючи при цьому цетанове число, тобто не впливаючи на здатність запалюватися від стиснення. Погодьтеся, неприємно, коли паливо таки буде подаватися в циліндри, але не буде там горіти! формули та інгредієнти у ruseff найсучасніші, зручні упаковки і заявлені характеристики вражають: плинність самого низькоякісної соляри зберігається до — 52 градусів! це межа роботи палива класу»арктика”. Цікаво, а якщо антигель від ruseff в» арктику ” додати?

Втім, повернемося до наших продуктів. Антигель для легкових автомобілів, склад якого мені довелося слідом за технологом записати ледь не по буквах: суміш рідких аліфатичних і ароматичних вуглеводнів, композиція похідних амідів органічних кислот і полімерів на базі олефінів, плюс змащувальні компоненти — в упаковці 0,27 л носить артикул 19309n і додається в бак з розрахунку на 50 літрів палива. Причому присадка заливається першої, щоб добре розмішати. Антигель з тим же складом, але для вантажівок, випускається в обсязі 1 літр і розрахований на 500 літрів палива. Ну а той, що для легкових 1: 120 — супергель з добавкою криптоніту-здатний перетворити в зимовий 120 літрів солярки. Я б назвав його антигель ruseff для великих позашляховиків. Так, у land cruiser, patrol і excursion якраз можуть бути і дизельні мотори, і такі ось баки… Що буде якщо переплутати упаковки і влити в duster флакон 1:120, краще навіть не перевіряти, а повірити виробнику і бути уважніше.

І, до речі, погугливши, вдалося з’ясувати, що антигелі ruseff перемогли в порівняльних тестах незалежних експертів. Отримали визнання експертів нами, вигравши в номінації «автохімія року» в премії «автокомпоненти року».

Цілком авторитетні номінації, тести і фахівці, щоб їм довіряти. Принаймні, точно авторитетніше, ніж ті, хто радить лити в бак тормозуху!

Антигель пройшов випробування арктичними морозами під час експедиції сергія саймана на острів білий.