Названа марка авто з самими проблемними двигунами на «вторинці»

82

Жодна марка не може дати автолюбителю 100% гарантії на те, що їх силові агрегати будуть працювати навіть в умовах байдуже ставлення до них їх власника. Нижче будуть представлені кілька моделей двигунів великих компаній, які мали певні проблеми.

На перше місце фахівці ставлять v-подібні мотори lexus об’ємом 2,5 і 3,5 літра. Такі силові агрегати встановлювалися на седани is і кросовери rx. У першому випадку проблеми виникали з повітряним фільтром, який пропускав в мотор пил, що призводило до абразивного зносу. У випадку ж з 3,5-літровим двигуном проблеми були з системою охолодження і висипаються каталізаторами, які засмоктувало всередину силового агрегату.

Ще однією невдалою серією моторів на думку фахівців, стали двигуни mercedes-benz об’ємом 1,6 і 1,8 літра, які встановлювалися на седани c-class і e-class 2002 — 2015 років випуску. Повідомляється, що силові агрегати рідко «доживали» до 100 000 кілометрів пробігу через низький ресурс ланцюга, невдалих натягувачів, появи нагару і проблемного нагнітача.

Компанія bmw також випускала проблемні силові агрегати, наприклад n52 об’ємом 2,5 і 3,0 літра. Тут основною претензією був перевитрата масла, який доходив до 2 літрів на 1 000 км. Додавало проблем відсутність масляного щупа, на зміну якому прийшов дуже ніжний датчик рівня масла. Паралельно з цим була випущена серія 1,6-літрових двигунів n12 / n13 для моделей mini і bmw 1-series. Тут проблеми були ті ж — перевитрата масла.

Нарешті, до числа ненадійних експерти зараховують двигуни volkswagen / audi і, чомусь, коробки передач сімейства dsg. Тут фахівці ведуть мову відразу про всю лінійку 4-циліндрових наддувних двигунів об’ємом 1,4, 1,8 і 2,0 літра. В цьому випадку детально зупинятися на проблемах силових агрегатів редакція порталу не стала, а просто занесла їх в список невдалих.