Несподівано: ці бренди вже майже не продають машини на ” механіці»

110

Деякі з представлених в росії брендів, що випускають автомобілі бюджетного сегмента, майже відмовилися від продажів машин з механічною коробкою передач. Причина проста-попит змістився в бік автоматів. Аналітичне агентство “автостат” наводить статистику продажів авто популярних марок в першому півріччі 2021 року з розбивкою по типу трансмісії.

Виявляється, у китайського бренду chery лише 15% автомобілів, що продаються в росії, мають механічну коробку, інші комплектуються автоматами. У іншої марки з піднебесної, haval, частка машин з мкп ще нижче-всього 11%. А лідер по застосуванню автоматичних трансмісій-kia: частка «корейців”, що комплектуються мкп, в першій половині поточного року склала лише 7%!

Також порівняно невеликий відсоток «механіки» у hyundai, skoda і volkswagen. Серед нових автомобілів nissan механічну коробку мають 29%, а у ще двох брендів частка машин з цим типом трансмісії перевалює за 50% — це уаз і renault. А найбільшу частку машин з мкп (і, відповідно, найменшу — з автоматом) має lada-90%!

Разом з тим, в чисельному вираженні обсяги продажів машин з автоматичними коробками у бренду lada порівнянні з показниками haval і chery. В даний момент автоваз випускає автомбілі lada з класичним автоматом (granta) і з варіатором (xray, vesta).