Нова (незвичайна) creta: така нам потрібна

40

В індії довга крета називається alcazar, а в мексиці її знають під ім’ям creta grand.

В обох країнах велика creta виключно передньопривідна, з напівзалежною задньою підвіскою. У мексиці машину пропонують з 2,0‑літровим атмосферником з сімейства nu в зв’язці з 6-ступінчастим автоматом. В індії є альтернатива-дизель 1.5 з»ручкою”.

Рецепт наступний: розтягуємо на 150 мм колісну базу і додаємо 50 мм до заднього звису. Отримуємо 2760 мм між осями і 4500 мм загальної довжини. Навіть у трирядній конфігурації салону для багажу декларується 180 л (для порівняння: в ларгусі 135 л). А якщо скласти останній ряд, багажник зросте до 561 л.

Семимісна крета багато оснащена: вже в базовій версії є світлодіодні фари, легкосплавні колісні диски розміром 18″, ммс з екраном 10,25″, 6 подушок безпеки, камера заднього виду, круїз-контроль, селектор режимів руху, бездротова зарядка для телефону. У максимальній комплектації буде навіть цифрова приборка, недоступна «короткою ” крете.

У мексиці новинка коштує від 455 000 до 498 000 песо (у перерахунку на рублі це приблизно 1,6–1,7 млн рублів).

З функціональних відмінностей великої крети-складні столики в спинках передніх сидінь і цифрова комбінація приладів з дисплеєм на 10,25 дюйма.

У росії подовжену крету брали б скоріше не за умовні шосте і сьоме посадочні місця, а за місткий багажник. Хоча … Дуже вже неоднозначною вийшла зовнішність машини. Тому цікаві офіційні скетчі крети для індонезії. Корми у неї не відрізняються від російської, а ось спереду — копія старшого туссана. Виглядає набагато симпатичніше.

Не виключено, що в нашому представництві, зібравши відгуки про машину, вже задумалися над рестайлінгом.