Нові засоби безпеки для водія і пасажирів

549

При розробці нової моделі автомобіля його перевіряють на безпеку за допомогою краш-тестів. Що роблять авто компанії для підвищення безпеки водіїв і пасажирів, поговоримо в цій статті.

Якщо водій не може вибратися з машини

Що робити, якщо при аварії водій не зможе самостійно вибратися з машини і йому ніхто не зможе допомогти. Наприклад, подія сталася далеко від цивілізації. І у водія чи пасажирів немає можливості викликати швидку допомогу.

Інженери придумали на цей випадок унікальну допомогу. Суть в тому, що на машині розташовується датчик-акселерометр – він стежить за різким переміщенням автомобіля, наприклад під час аварії, коли автомобіль зупиняється миттєво внаслідок удару. Якщо машина отримає різкий удар і різко зупинитися – датчик спрацює і зафіксує аварію.

Як розпізнати, сталася аварія чи ні? Після того як датчик зафіксує аварію, він за допомогою супутникового зв’язку самостійно зв’яжеться з оперативною службою. Диспетчери через вбудовану мультимедійну систему зможуть зв’язатися з пасажирами за допомогою штатних динаміків. Ви почуєте голос працівника, який поцікавиться про ваше здоров’я і в разі необхідності викличе медичну допомогу. Навіть якщо ви не знаєте місце свого розташування, то по супутниковому сигналі система виявить ваші координати.

Рекомендую до прочитання: як працює ЕРА ГЛОНАСС – система екстреної допомоги водієві?

Подушки безпеки в дверях і під підвіскою

Як зробити стійки лобового скла міцніше, щоб покращити захист пасажирів при аварії, але при цьому не погіршити оглядовість? У цьому випадку для підвищення пасивної безпеки автомобіля були розроблені надувні стійки даху.

Одна зі стійок такої стійки виконується з тонкого сталевого листа, складеного в гармошку, а її внутрішній обсяг герметичний. При аварії по сигналу від блоку управління відбувається підрив пиропатрона, “стінка-гармошка” розпрямляється – і перетин стійки стає істотно більше, збільшуючи її несучу здатність. При цьому стійки кузова виходять “одноразовим”.

Ще одна новинка – це подушка безпеки, яка розташована під підвіскою автомобіля. Для чого це зроблено? При екстреному гальмуванні авто, коли електронні системи порахували аварію неминучою, то розкривається подушка безпеки під підвіскою. По-перше, вона піднімає автомобіль приблизно на 70-80 міліметрів. По-друге, спрацьовує аеродинамічний гальма. Результат: менші пошкодження автомобілю і кращий захист пасажирів.

надувная защита защитит от бокового удара

Інша новинка – це подушка безпеки в дверях. Якщо точніше, то це надуваемый металевий профіль. При аварійному режимі, піропатрон цього профілю миттєво спрацьовує і надуває “лонжерон” в бічних дверях автомобіля.

Плюси надувного лонжерона. По-перше, це велика деформируемая зона при бічному ударі. По-друге, це менша вага двері, за рахунок лише одного, але потужного надувного “лонжерона”. В результаті, у водія буде шанс отримати менші пошкодження при бічному ударі.