Новий honda civic si: “підігріта” версія втратила в потужності, але стала краще рулитися

73

Civic si стоїть в табелі про ранги на сходинку нижче civic type r і призначений для тих, кому потрібна машина зі спортивним акцентом на кожен день. Вихідний седан одинадцятого покоління, нагадаємо, дебютував навесні цього року, а хетчбек показали влітку. Версія si зроблена на базі седана, тоді як вже анонсований новий type r традиційно буде виконаний в кузові хетчбек. Версії з кузовом купе у нового civic не буде (в минулому поколінні civic si був доступний в кузовах седан і купе).

Двигун у нового civic si такий же, як і у колишнього — 1,5-літрова бензинова «турбочетверка» l15b7, але потужність знижена з 208 до 203 к.с. При незмінному крутному моменті в 260 нм. Хондівці пояснюють “занепад сил” бажанням отримати більш гармонійну зовнішню швидкісну характеристику. Так, максимальний момент доступний вже при 1800 об/хв, тобто на 300 об/хв раніше, ніж у машини минулого покоління, і тримається до колишніх 5000 об/хв, а крива потужності після піку на 6000 об/хв падає не так сильно як раніше, тобто в проміжку між піком і граничними 6500 об/хв у вас тепер більше потужності. Добре б, звичайно, показати все це на графіках, але прес-служба honda не потрудилася їх намалювати.

Крім того, мотор тепер легше розкручується завдяки новому одномасовому маховику замість колишнього двомасового: його вага зменшена на 26%, момент інерції — на 30%. Відпрацьовані гази вилітають через нову систему випуску на 27% швидше ніж раніше, але природного благородного звуку не вийшло: акустичний драматизм при розгоні буде посилювати аудіосистема — в базовому оснащенні значаться 12 гучномовців фірми bose.

Коробка передач – тільки 6-ступінчаста “механіка”, що передає всю потужність на передні колеса через диференціал, що самоблокується. Важіль став більш короткоходним, при цьому, як і у type r, електроніка тепер при перемиканнях сама регулює обороти двигуна, щоб не було ривків і втрати швидкості. Електронний синхронізатор при бажанні можна і відключити: індивідуальний режим систем si drive mode дозволяємо водіям civic si окремо налаштовувати відгук двигуна, зусилля на кермі, графіку щитка приладів і роботу асистентів.

Перенастроєна підвіска: у порівнянні зі звичайним седаном жорсткість передніх пружин збільшена на 8%, задніх — на 54%, змінені характеристики амортизаторів (як саме, виробник не повідомляє), важелі задньої багатоважеля підвіски запозичені у type r, встановлені більш жорсткі опори стійок і більш жорсткі сайлент-блоки, застосовані більш товсті стабілізатори поперечної стійкості і більш точний рульовий механізм. Honda обіцяє, що новий civic si-найприємніший і слухняний в управлінні з усіх коли-небудь існуючих.

Діаметр передніх гальмівних дисків в порівнянні з таким у звичайного седана збільшений на 30 мм до 312 мм, задніх — на 23 мм до 282 мм.розмірність шин — 235/40 r 18. Споряджена маса автомобіля – 1339 кг.

Зовні civic si відрізняється від звичайного седана більш агресивним дизайном бамперів, двома вихлопними патрубками замість одного, спойлером під переднім бампером, спойлером на кришці багажника, чорним глянцевим декором і оригінальним дизайном колісних дисків. Колір blazing orange pearl, як у машини на картинках — – ексклюзивний для версії si.

У салоні-нові спортивні передні крісла з розвиненою бічною підтримкою і інтегральними підголовниками, більш якісні, ніж у звичайного седана, матеріали обробки, алюмінієві накладки на педалях, контрастна червона прострочка, червоні вставки на передній панелі, сидіннях і дверних картах. У базу входять мультимедійна система з 9-дюймовим екраном (у звичайного седана в базі 7-дюймовий екран), 10 подушок безпеки і комплекс систем активної безпеки honda sensing.