Особливості установки ксенону на автомобіль

286

У цій статті поговоримо про особливості установки ксенону – як здійснити монтаж ксенонових ламп автомобіля.

Перед початком установки необхідно вивчити прикладену до комплекту інструкцію та перевірити наявність необхідних комплектуючих та інструментів (баласти, джгути проводів з реле, монтажні скоби, саморізи, стяжки, гайка, ізоляційна стрічка і стандартний набір інструментів).

Рекомендується спочатку підключати тільки праву сторону. Якщо все зроблено правильно і перемикання «ближній/дальній» буде проходити коректно, то можна приступати до монтажу лівого боку. Щоб виникало менше питань при установці ксенону, рекомендую почитати питання про ксенонові лампи.

Монтаж ксенонових ламп

Вимкніть клему «+» автомобіля від акумулятора. Після знайомства зі схемою підключення можна приступати до установки блоку управління системи:

  • Визначте найбільш підходяще місце для установки, воно повинно відповідати декільком умовам:
    • дроти живлення не повинні натягатися;
    • місце повинне бути максимально захищеним від бруду, надмірного нагрівання та інших зовнішніх впливів.
  • На плоскій поверхні зміцніть монтажну скобу з допомогою кількох саморізів. Зафіксуйте на скобі баласт, кріплення повинно бути жорстким.
  • Акуратно зафіксуйте джгут проводів стяжками.

  • Тепер можна перейти до монтажу ксенонових ламп:

  • Зніміть з фари захисну кришку.
  • Зніміть стару лампу з посадкового місця, попередньо від’єднавши проводи живлення.
  • У захисній кришці просвердлите отвір (якщо необхідно) і просмикніть в нього дроти від лампи до блоку розпалу.
  • Ксенонову лампу помістіть у посадочне місце і закріпіть.
  • Поверніть захисну кришку фари на місце.
  • За пропонованою схемою в інструкції відновіть необхідну комутацію та знову приєднайте клему «+» до акумулятора. Тепер можна перевіряти правильність роботи системи та її відповідність зазначеним характеристикам. У разі необхідності відрегулюйте фари.

    Такі характеристики не є результатом неправильної установки або шлюбу:

    • невелика розбіжність в кольорі світіння ламп з правої і лівої сторони, допускається відмінність в колірній температурі не більше 500 К;
    • швидка зміна кольору лампи після включення, це нормально;
    • деякий шум від системи управління ксеноном, він з’являється з-за генерації напруги і знижується при виході на робочі режими;
    • зверніть увагу, що включення ксенонових ламп потрібно деякий час, тому в результаті включення і швидкого вимикання ламп в баласті системи може спрацювати захист та повторно лампи включаться тільки через декілька секунд;
    • якщо запустити двигун при включених ксенонових фарах, то падіння напруги харчування може викликати розсіювання світла або навіть вимикання ламп. Це не поломка, просто увімкніть фари знову.

    Бажано купувати ксенон тільки у перевірених дилерів, що б не нарватися на підробку. Читайте на цю тему статтю “Відмінність фірмового ксенону від псевдоксенона”.