Підрулюючим задні колеса автомобіля

190

При русі кермом передні колеса рухаються вправо або вліво. А що відбувається з задніми колесами? Вони рухаються паралельно і не куди не повертають. Але є один виняток. На деяких автомобілях застосовують підрулюючим задні колеса.

Навіщо потрібні підрулюючим задні колеса?

Вони були винайдені для кращої керованості автомобіля в поворотах або при розвороті в дуже тісному провулку. Принцип дії задніх подруливающих коліс полягає в тому, що коли ви повертаєте передні колеса до упору вправо, то задні колеса навпаки рухаються в ліву сторону.

Це дуже допомагає при обмеженому розвороті автомобіля в досить вузькому місці. Але кут відхилення задніх коліс не великий, максимально він може досягати значення в три градуси. Але й цього вистачить, щоб зменшити кут розвороту автомобіля приблизно на 0,6 – 0,8 метра.

При міському русі автомобіля задні колеса теж повертаються в протилежну сторону від передніх коліс, але на кут 1-2 градуси. А ось при швидкості автомобіля 60 км/год задні колеса повертаються в один бік з передніми колесами. Це дозволяє автомобілю трохи краще описувати повороти дороги.

Принцип роботи задніх подруливающих коліс автомобіля дуже простий. На задньому підрамнику автомобіля розташований електромотор, який за допомогою рульових тяг приводить в рух маточини задніх коліс. Електромотор отримує сигнал від блоку управління, куди подається вся інформація. Інформація йде від датчиків положення керма, швидкості коліс автомобіля і акселерометрів, які здатні розрізняти надлишкову або недостатню обертальність машини.

Далі блок управління аналізують всю отриману інформацію і в разі необхідності подає сигнал на електродвигун, який приводить в рух задні колеса автомобіля.

Читайте також про рульове управління сучасного автомобіля – принцип роботи та різновиди.