Porsche mission r: гоночний електрокар з двигунами потужністю 1088 к.с.

11

Компанія porsche привезла на автосалоні iaa 2021 в мюнхені гоночний двомоторний повнопривідний електричний спорткар під назвою mission r. Не виключено, що через кілька років він перетвориться в серійний boxster / cayman.

Зрозуміло, серійний варіант буде позбавлений гоночного обважування і незвичайних кузовних панелей, виконаних з композиту на основі натуральних волокон (nfk), переважно лляних. Однак на основі такого прототипу в майбутньому можуть організувати монокубок.

Вже зараз в компанії заявили, що встановлена на концепті porsche mission r батарея ємністю 80 квтг здатна забезпечити пробіг для спринтерської гонки на 30 хвилин, при цьому навіть до фіналу заїздів ефективність електродвигунів знижуватися на буде.

Що стосується останніх, то на передній осі тут встановлений електромотор з піковою віддачею 320 квт (435 к.с.), в на задній — 480 квт (653 к. С.). У гоночному режимі в сумі вони розвивають до 500 квт (680 к.с.) постійної потужності і не перегрівається за рахунок масляного охолодження (яке застосовується і для охолодження батареї).

При цьому в кваліфікаційному режимі движки здатні видавати всі 800 квт (1088 к.с.), забезпечуючи машині розгін з місця до сотні за 2,5 секунди і максимальну швидкість в 300 км/ч. Розробники рапортують, що mission r проходить кола на різних треках також швидко як гоночний porsche 911 gt3 cup 992.

У шасі моделі використовуються стійки макферсон по колу, плюс є активна аеродинаміка, а замість дзеркал заднього виду використовуються камери. Технологія 900-вольтової зарядки “porsche turbo charging” потужністю 340 квт дозволяє підзарядити батарею від 5% до 80% всього за 15 хвилин.

Відео