Пошкодження глушника. Способи ремонту глушника

231

У цій статті поговоримо: які існують способи ремонту глушника і які для цього застосовуються засоби і методи.

Корозія – головна причина несправності вихлопної системи і глушника і зокрема. Якщо автомобіль служить довго, то сталевий глушник так роз’їдається іржею, що його стінки ламаються в руках. Зварювальні шви в місцях стикування деталей і корпусу резонатора осягає та ж доля.

Із способів ремонту глушників найбільш популярні:

  • Застосування спецпрепаратов-герметиків.
  • Використання бандажа з склотканини зі спеціальними просоченнями.
  • Зварювання

Спецпрепарати – герметики

Спеціальні препарати для ремонту глушників продаються двох типів: монтажні герметики системи вихлопу і високотемпературні шпаклівки для ремонту дрібних отворів або зміцнення пошкоджених ділянок. Всі герметики і шпаклівки для ремонту вихлопних систем зазвичай стійкі до температури до 1000 градусів. Вони виробляються на основі силікатів або керамічних складів.

ТермоСталь – термостійка холодна зварка

Ремонтує тріснуті чавунні і сталеві деталі, що працюють при температурі +13160С в умовах вібрації. Надміцний ремонту досягається за рахунок хімічної реакції складу з залізовмісними матеріалами. В результаті по міцності ремонт дорівнює зварюванні. Надійно закладає дрібні тріщини і отвори.

Спецпрепарати служать не тільки для ремонту дрібних пошкоджень вихлопної системи, але і використовуються для герметизації з’єднань при складанні системи вихлопу. Застосування герметиків полегшує надалі розбирання вихлопної системи, на відміну від зварювального шва як засобу з’єднання деталей.

Бандажі і стрічки

Бандажі і стрічки

Допомагають відремонтувати великі ділянки глушника, клейові стрічки використовуються для ремонту циліндричних ділянок корпусу і вихлопних труб. Бандажі і стрічки виконуються з склотканини і просочуються високотемпературними клейовими складами. Ці кошти для ремонту глушника витримують 1000-градусну спеку.

Не завжди використання герметиків і бандажів вирішить проблеми і забезпечить якісний ремонт. При значних розмірах тріщин або корозійних ділянок (більше 1/3 діаметра деталі) на хімічні герметики не варто повністю покладатися: ні бандажі, ні шпаклівки не зможуть забезпечити необхідну жорсткість проклеенного ділянки.

Зварювання

Зварювання допоможе провести весь необхідний ремонт вихлопної системи незалежно від розміру пошкоджень, забезпечить необхідну герметичність швів і жорсткість відремонтованої ділянки глушника. Зварювання глушника – кращий спосіб ремонту. Якщо іржа пошкодила великі ділянки, краще замінити деякі елементи або всю вихлопну систему.

Ремонт глушника можна поєднати з тюнінгом автомобіля і замість пошкоджених деталей вихлопної системи встановити спортивний “павук” і “банку”.