Представлений новий subaru wrx

11

Новий subaru wrx нарешті перейшов на модульну платформу sgp, серед переваг якої-більш низький центр ваги і більш жорстка конструкція. Для підвищення стійкості і комфорту седану скорегували геометрію шасі і збільшили ходи передньої підвіски, плюс замінили підсилювач керма на електричний dual-pinion, де одна шестерня передає обертальне зусилля на рульову рейку безпосередньо від водія, а друга — від електромотора.

У дизайні wrx ніякої революції не відбулося. Зате в subaru постаралися поліпшити аеродинаміку. Так, прорізи за передніми колесами знижують підйомну силу на передній осі; отвори з торців заднього бампера зменшують поперечну розгойдування; накладки на колісних арках мають спеціальну фактурну поверхню, що знижує опір повітрю, причому така ж є у захисту картера двигуна. До слова, там же, під днищем, відформовані спеціальні канали, що розганяють повітря для збільшення притиску.

1 / 5

Під капотом wrx тепер стоїть “турбочетверка” 2.4 з віддачею 275 кінських сил і 350 нм крутного моменту (у попередника було на три сили менше і стільки ж моменту). Коробок передач дві: шестиступінчаста “механіка” і скорострільний варіатор, який тепер називається subaru performance transmission. Він вміє переходити в ручний режим з імітацією восьми ступенів, адаптується до характеру водіння, а також погоджує обороти при перемиканнях на нижчу передачу і підтримує оптимальне передавальне число в поворотах.

1 / 5

Від вибору коробки залежить конструкція трансмісії symmetrical awd. У машин з “механікою” — симетричний центральний диференціал з блокуванням віскомуфтою, у варіаторних версій-диференціал і гідравлічна муфта з електронним управлінням, що передають до 55 відсотків тяги на задню вісь. Як і раніше доступний перемикач режимів руху si-drive з трьома профілями, плюс з’явилася система drive mode select, що дозволяє налаштовувати під себе зусилля на кермі, жорсткість амортизаторів і ще більше 400 параметрів.

1 / 5

Однак така надбудова доступна тільки топовому wrx gt, оснащеному електроннокерованими амортизаторами, кріслами recaro з обробкою штучною замшею ultrasuede, 18-дюймовими колесами і комплексом безпеки eyesight з адаптивним круїз-контролем і системою automatic emergency steering. Остання працює в злагоді з функцією запобігання фронтальних зіткнень і допомагає ухилятися від раптових перешкод на швидкостях до 80 кілометрів на годину.

Додатково для нового wrx доступні світлодіодні фари, мультимедіа з вертикально орієнтованим дисплеєм діагоналлю 11,6 дюйма і режимом поділу екрану, навігація, камера заднього виду і аудіосистема harman kardon з 11 динаміками.