Ремонт ходової частини автомобіля

10-2-2020

Ремонт ходової частини автомобіля

Найбільшого навантаження при поїздці завжди відчуває ходова частина. Саме вона в першу чергу несе удари наших доріг і тому, дуже вразлива.

Час від часу слід проводити власним авто ремонт ходової частини. Діагностику підвіски слід робити після кожних 11-16 тисяч км, а з огляду на наші дороги, навіть частіше.

Ремонт ходової частини автомобіля

Власник будь-якого автомобіля розуміє, що від ходової частини залежить його безпеку на дорозі. Впевненість водія на дорозі може збільшити тільки справна ходова частина. Від своєчасної діагностики і ремонту ходової частини автомобіля буде залежати його працездатність.

Під час діагностики слід виконати огляд інструментів автомобіля:

  • кульових;
  • сайлентблоков;
  • шрусов;
  • Рульових наконечників;
  • амортизаторів;
  • стійок;
  • Пружин амортизаторів;
  • Розвал-сходження;
  • Ступичні підшипників;

Замінювати кульові і сайлентблоки слід регулярно. Регулярність залежить від стилю їзди кожного водія. Якщо при подоланні автомобілем нерівностей чути металеві дзвони в підвісці, це означає що зносилися сайлентблоки і їх треба замінити.

Шрус призначений для передачі крутного моменту. Якщо при повороті керма в сторону чути хрускіт, то слід замінити шрус. Визначити, який шрус потрібно замінити дуже просто: потрібно повернути вправо і якщо чути хрускіт, то цей шрус підлягає заміні, і навпаки.

Коли змінюються гальмівні колодки, то колодки зазвичай змінюються на осі.

Ходова частина

Ходова частина це складна система, призначена для розподілу навантажень на опорні деталі авто. Якщо вона справна, то ви можете відчувати себе безпечно на дорозі.

Ходова частина автомобіля є м’якою і жорсткою. Чим вона жорсткіше, тим краще керувати автомобілем, але менше комфортність. Тому для балансу встановлюються амортизатори.

Підвіска автомобіля грає важливу роль. Тому потрібно вчасно ремонтувати ходову частину авто, інакше, навіть дрібниця може привести до серйозних наслідків.

Основні причини несправності підвіски:

  • Неякісні деталі;
  • Недосвідченість працівників, які проводять ремонт.
  • Несправність підвіски визначається за такими ознаками: машину веде вбік, чутно різні стуки, машина розгойдується на поворотах.

Відновити передню і задню підвіску це основні завдання, які входять в ремонт ходової частини машини. Перевірити якість ремонтних робіт можна по спеціалізованої методикою, яка використовує електронне розвал-сходження по замкнутому колу.