Рестайлінг приніс ford expedition нову позашляхову версію і більш потужний мотор

75

Компанія ford випускає повнорозмірний позашляховик expedition з 1996 року, за минулий час модель встигла кілька разів змінити покоління. Автомобіль актуальної четвертої генерації був представлений в лютому 2017-го. За минулий» ковідний ” рік дилери в сша реалізували 77 838 одиниць, що на 12,4% менше, ніж роком раніше. За перші вісім місяців поточного року клієнти купили 58 320 примірників, що на 31,6% більше, ніж у січні-серпні 2020-го.

на фото: оновлений ford expedition timberline

Для порівняння, у конкурента – chevrolet tahoe – показник на домашньому ринку вище: за «кризовий» минулий рік позашляховик розійшовся тиражем 88 238 машин, що на 12,8% менше, ніж в 2019-му. За першу половину нинішнього року (більш актуальних даних поки немає, так як компанія надсилає звіт про продажі раз на квартал) в сша було реалізовано 50 946 автомобілів (майже на 40% більше, ніж у січні-червні 2020-го).

Тепер форд оновив позашляховик expedition. Такі автомобілі отримали змінену зовнішність: у машин вже в базових версіях є світлодіодна головна оптика, крім того, їх забезпечили іншими задніми ліхтарями, колісними дисками оригінального дизайну та іншими радіаторними гратами, які змінюють виконання в залежності від модифікації. На кормі помітною зміною стало зменшився простір для розміщення автономера на двері.

У стандартного» посвіжілого ” ford expedition в салоні встановлений 12-дюймовий горизонтальний тачскрін (раніше – 8 дюймів) інформаційно-розважальної системи sync 4. В якості опції пропонується віртуальна “приборка”, діагональ цього дисплея становить 12,4 дюйма. Топовим версіям покладена мультимедійна система sync 4a з великим вертикальним планшетом (15,5 дюйма) і функцією оновлення «по повітрю».

на фото: оновлений ford expedition stealth edition

Оновлення принесло моделі нову позашляхову версію timberline. У списку її головних відмінностей розширена колія і великий дорожній просвіт, він становить 269 мм. Крім того, таке виконання забезпечили позашляхової гумою (33 дюйма), посиленим захистом знизу (як у «зарядженого» пікапа ford f-150 raptor), а також електронним помічником, який допомагає зменшувати радіус повороту при русі по бездоріжжю (такий же є у позашляховика bronco).

Крім того, в ході рестайлінгу ford не залишив без уваги і «начинку» expedition. Повнорозмірний позашляховик як і раніше оснащується бітурбомотором v6 ecoboost об’ємом 3,5 літра, проте його форсували до 446 к. С. Потужності і 691 нм крутного моменту (у попередника показники становили 380 к. С. І 637 нм).

Відзначимо, цим варіантом оснащується suv в новій позашляхової версії timberline, а також ще в одному варіанті виконання – stealth edition performance package. У такого автомобіля 22-дюймові колеса, спортивна підвіска, червоні гальмівні супорти, різні декоративні елементи чорного кольору на кузові. Відзначимо, раніше найпотужніша версія моделі-platinum-видавала 405 к.с. (651 нм).

На американський ринок оновлений позашляховик вийде найближчої зими. Ціни стануть відомі ближче до старту продажів. Вартість дореформеного ford expedition в сша зараз варіюється в діапазоні від 50 595 до 76 150 доларів (еквівалентно приблизно 3,7 – 5,6 млн рублів за поточним курсом).