Рестайлінговий honda passport повністю розкритий: нова “база” і» позашляхова ” версія

67

Перетворений passport американський підрозділ хонди (сша – це основний ринок для моделі) анонсував ще у вересні, але тоді показали лише кросовер в новій «позашляхової» версії trailsport. Тепер же розсекречені всі комплектації, одночасно оголошені ціни. Нагадаємо, крос, для якого відродили ім’я passport (колись так називався близнюк рамного позашляховика isuzu rodeo), в строю з 2018-го, він, по суті, являє собою укорочений варіант трьохрядного honda pilot. При цьому п’ятимісний suv помітно поступається старшому братові, хоча в цьому році йому вдалося вийти в “плюс”: за даними самої компанії, з січня по листопад 2021-го passport розійшовся по штатам тиражем 48 524 примірники (+38%), тоді як пілот за аналогічний період там знайшов 131 776 власників (+19%).

Рестайлінг приніс молодшому кросоверу нові передній бампер, противотуманки, передні крила і капот – і все це добро тепер від пікапа honda ridgeline. Задній бампер теж замінили, як і радіаторну решітку, а виставлені напоказ круглі патрубки випускної системи стали більше. Ще оновлено асортимент дисків. “фішки” того самого passport trailsport – світліша сітка на решітці і сріблясті захисні накладки на бамперах, колія такого кросовера розширена на 10 мм, плюс моделі дісталися особливі колеса з шинами 245/60r18.

В салоні зміни зовсім скромні: інша декоративна прострочка та нова підсвічування приладової панелі. Всередині trailsport-помаранчева прострочка на сидіннях, рульовому колесі і дверних панелях, до того ж на підголівниках передніх крісел вишитий логотип того ж кольору.

Лінійка комплектацій урізана, прибрали найдешевшу sport і третю за старшинством touring. Разом, відтепер разом з trailsport у honda passport всього три варіанти виконання. Нової «базою» стала версія ex-l, в її арсеналі значаться: 20-дюймові диски, діодні фари і задні ліхтарі, «шкіряний» салон, підігрів передніх крісел, мультимедіа-система з дисплеєм діагоналлю 8 дюймів, система оповіщення про непристебнуті ремені і «забутих» пасажирів на задньому сидінні (новинка для моделі), камера заднього виду, адаптивний круїз-контроль, системи автогальмування, моніторингу «сліпих» зон та утримання в смузі руху. Trailsport – це “середня” комплектація, крім вищеназваних відмінних рис, тут з’являються супутниковий навігатор, світлодіодні протитуманки, рейлінги на даху і вбудований компас. Нарешті, топовий honda passport elite додатково має шкіряну оббивку з перфорацією, підігрів задніх крісел, точку доступу wi-fi.

Для кросовера також передбачено кілька пакетів опцій. Наприклад, як і для пікапа honda ridgeline, за додаткову плату можна замовити набір hpd( honda performance development), в нього входять чорні розширювачі колісних арок, наклейки для кузова і «бронзові» колеса.

Техніку реформи не торкнулися: honda passport запропонований з бензиновим мотором v6 3.5 потужністю 284 к.с., який працює в парі з дев’ятиступінчастим «автоматом». Базовий крос ex-l буває як з переднім, так і з повним приводом i-vtm4 (з індивідуальними муфтами підключення задніх коліс), інші версії – тільки повнопривідні. Дорожній просвіт з 2wd-190 мм, повнопривідних машин – 206 мм.

Рестайлінговий кросовер 37 870 – 45 430 доларів (без урахування доставки та податків), що еквівалентно близько 2 807 000 – 3 367 000 рублів за актуальним курсом. Дореформений passport коштував від 32 790 доларів (2 430 000 рублів). До слова, старший honda pilot тепер дешевше – від 36 830 доларів (2 730 000 рублів).

Тим часом trailsport-це не просто одна з комплектацій passport, це окремий суббренд, створений в піку subaru з її wilderness. “позашляховий” декор – лише перший етап, пізніше повинні з’явитися хонди з переналаштованої підвіскою, збільшеним дорожнім просвітом і посиленим захистом днища. Але в росії» хардкорні ” honda ми все одно не побачимо, адже з наступного року компанія згортає продажі машин в нашій країні.