Що потрібно знати, щоб новий мотоцикл не став причиною розорення і травм


Якщо ви новачок, то люди з досвідом не рекомендують відразу купувати новий транспорт. Професіонали стверджують, що спочатку варто обрати модель 90-х років, «обкатану» і «досвідчену». Вони знають про що говорять і певні, що в 90% випадків перший мотоцикл прослужить лише 1 сезон, при чому за цей час ви не раз його відремонтуєте.

Коли з першим байком «покінчено», ви вже набралися досвіду і готові купити мотоцикл, і не звичайний, а новий, знаючи, що його не доведеться розбирати на деталі, можна починати «варитися» в темі того, який же саме залізний кінь допоможе вам підкорювати дороги і можливо прекрасну половину людства.

Для початку визначаємось із класом. Для крутого вигляду, високої швидкості(що найголовніше в цьому класі) і створення іміджу чоловіка зі смаком, підійде клас спорт (sportbike). Спортивні мотоцикли мають зазвичай посадку з сильним нахилом уперед, точне керування з ефективними гальмами і, звісно ж, потужний двигун. Мінусами цього варіанту є незручність поїздки на довгі дистанції через специфічну посадку, великий розхід пального і ціна. Якщо такі критерії вам підходять то можна також звернути увагу на спорттурери (поєднання спортбайка та турера).

Для більшої зручності звертаємо увагу на моделі класик. Вони зручніші для поїздок на довгі дистанції, мають пряму посадку і менший розхід пального. Серед мінусів: менша швидкість і не такий привабливий вигляд. Але чудово підходять для звичайних поїздок на роботу, до друзів, або банально в магазин.

Навіть другий мотоцикл пропоную вам обирати легкий (вагою до 150 кілограмів), або середній (вагою від 150 до 250 кілограмів). Важкий важить вже більше 250-ти кілограм і використовується людьми з досвідом і великою масою тіла, адже якщо ваша вага складає 70-80 кілограмів, то такий транспорт буде як мінімум реально не зручним чи навіть не можливим у використанні, і як максимум, небезпечним для життя.

З методом передачі зусилля від двигуна до колеса, з методом охолодження двигуна, з конфігурацією та типом двигуна краще розбиратися вже обравши модель, плюс консультуючись з салоном у якому вас влаштує асортимент і ціни.

Не раджу обирати рідкісні, якщо ви не колекціонер і ваш бюджет обмежений. По-перше, сама покупка влетить вам в копійку, а по-друге, користуючись ним, рано чи пізно доведеться замінювати деталі, що не є дешево, і до того ж, їх складно знайти. Краще поберегти свої гроші і нерви.

Також не раджу китайські, звісно, розвиток китайського автопрому не стоїть на місці, але я залишаюся при думці, що сьогоднішні моделі досі не відрізняються якістю.

Тож найкраще купити спорт байк чи класичний мотоцикл, вирішувати вам. Що на рахунок марок, то кожна з них має якісь преваги чи недоліки, але в загальному будь-де легко знайти байк прийнятний по якості і ціні.

Розібравшись із положеннями вище можна первинно зорієнтуватись і зрозуміти, в якому напрямку слід рухатись, щоб обрати хороший мотоцикл.