Що таке автобафери для підвіски: всі плюси і мінуси

21

Автобафери-винахід давнє. Однак і донині ходять суперечки про корисність цих поліуретанових вставок в пружини підвіски, які обіцяють і дорожній просвіт збільшити, і жорсткість надати, і керованість поліпшити. Але, як завжди, гладко все лише на папері.

Це чудовий винахід у вигляді пружного кільця з отворами по всій його площині пропонується вставляти по центру пружин між витками. А далі настає диво: автобафер, будучи ще одним пружним елементом в підвісці, знімає ударне навантаження і не дає пружині стискатися і скручуватися в її центральній частині. У свою чергу це, нібито, захищає пружини і амортизатор від передчасного зносу. Зменшує крени і вертикальну розгойдування.

Знижуються вібрації при роботі підвісці по нерівностях, включаючи стики мостів, трамвайні рейки та інші штучні і природні вади дорожнього полотна. І навіть рятує амортизатори від руйнування і збільшує дорожній просвіт на цілих 5, а то і 25 мм. Ну як тут не взяти?

А між тим, перш, ніж віддавати свої кровні за черговий фуфломіцин для свого автомобіля, потрібно зрозуміти, що інженери-розробники в автомобільних компаніях їдять свій хліб абсолютно не дарма. Щоб зробити підвіску автомобіля, їм доводиться провести масу випробувань не тільки готового продукту, але і його компонентів. А вже скільки там розрахунків-таке не снилося навіть перельману.

І тут раптом раз, і ловіть проставки від нашого кооперативу, які зроблять автомобіль краще, а вас — щасливіше. При цьому шматком синтетики перекреслюється вся робота іменитих інженерів і випробувачів. А щоб було переконливо, ціну автобаферам призначили прям-таки автомобільну – по “п’ятері” за штуку.