Спальник для» газелі «і не тільки: як умільці з нижнього новгорода вже 20 років допрацьовують кабіни вантажівок

95

У 2022 році виповнюється 20 років з того моменту, як підприємство» чайка-сервіс ” першим в росії освоїло доопрацювання кабін для середньотоннажних вантажівок. Випуск спальних і дворядних виконань став окремим напрямком бізнесу найбільшого нижегородського виробника спецтехніки.

Запити російських перевізників багато в чому схожі з потребами їх європейських колег, особливо з числа індивідуальних підприємців. Наприклад, в старому світі широкого поширення набули спальні бокси і накрышные модулі для відпочинку під час стоянки. У росії, крім них, великим попитом користуються закабінні спальники і так звані дворядні (здвоєні) кабіни.

Закабінні спальники користуються попитом навіть в сегменті малотоннажників, починаючи з «газелі бізнес» і «газелі next» і закінчуючи іномарками того ж класу. У сегменті середньотоннажників це теж затребуваний продукт для» газону next ” і його однокласників. Закабінний спальник забезпечує можливість розміщення одного або двох спальних місць, дозволяє стояти в повний зріст, утворює додатковий багажний простір під нижньою полицею. Є і мінуси такого доопрацювання: установка закабінного спальника перетворює тримісну кабіну в двомісну і скорочує корисну довжину рами під монтаж кузовний надбудови.

закабінний спальник забезпечує можливість розміщення одного або двох спальних місць, дозволяє стояти в повний зріст, утворює додатковий багажний простір під нижньою полицею.

Накрышный спальник довжину рами не з’їдає, але розрахований тільки на одного відпочиваючого. Притому, що це задоволення коштує грошей, така конструкція не володіє зручністю користування, і з цим доводиться рахуватися. Інша справа – двухрядки. Такі кабіни на сім чоловік незамінні для ремонтних бригад, оскільки дозволяють використовувати одне, а не два транспортні засоби. І в цьому випадку через брак адекватної альтернативи питання вартості відходить на другий план.

накрышный спальник розрахований тільки на одного відпочиваючого.

Проектуванням і виготовленням такої продукції займається цілий ряд вітчизняних виробників. У цьому списку “автомаш», «автомобільна історія», «автоспальник», «анкор-авто», «луїдор тюнінг», «рібіс», тпк «русавтогід», автозавод “чайка-сервіс”, fs tuning та інші компанії. Першопрохідцем в серійному випуску закабінних спальників в росії вважається автомобільний завод»чайка-сервіс”. У 2002 році підприємство створило перший в росії спальник на базі газ-3309. З 2006 року почало серійне виробництво оновленої моделі з пластиковим оперенням і освоїло випуск накришних модулів. З 2008-го «чайка-сервіс» першим з підприємств рф приступило до виробництва закабінних спальників для вантажівок іноземних брендів. Завод має багаті напрацювання в області проектування, виробництва і установки дворядних семимісних кабін на шасі вантажівок вітчизняних та іноземних брендів. Поговоримо про те, що сьогодні пропонує аз «чайка-сервіс» російським перевізникам.

на замовлення – будь-який каприз

Величезну популярність на ринку здобули дворядні кабіни «чайка-сервіс» в дво – і чотиридверному виконанні. Особливо часто їх замовляли на середньотоннажники газ – 33088» садко”, де така кабіна дозволяла перевозити бригаду з п’яти чоловік і в фургонному варіанті – вантажі масою до 1,5 тонн. Вантажопідйомність бортового варіанту з повним приводом досягала 2 тонни.

задній відсік дворядної кабіни може бути обладнаний однією або двома дверима в залежності від типу кабіни.

Ще більше потенціал дворядних кабін розкрився в поколінні “садко next”, де разом з водієм склад бригади виріс до семи осіб. Спеціальна версія “тайга” з семимісною кабіною збільшених розмірів має корисним навантаженням до 3,22 тонни, і для споживачів це саме те, що треба. Характеристики відповідають завданням транспортування обладнання для проведення ремонтних, будівельних і дорожніх робіт. Перший ряд включає одне водійське і два пасажирських сидіння, другий складається з чотирьох сидінь. У подовженій кабіні передбачено велике вікно для візуального і мовного контакту з першим рядом, люк для ревізії роздавальної коробки.

Оновлені дворядні кабіни на базі газ – 33106» валдай-фермер ” і hyundai hd78 стали вище, ширше і комфортабельніше колишніх версій. Якщо раніше обсяг стандартних дворядок становив 5,6 м3, то зараз на автомобілях «чайка-сервіс» моделей 278429/2784f9 він виріс до 6,8 м3. Тепер в таких кабінах з вентиляційним люком і бічним вікном можна стояти в повний зріст. У другому ряду встановлені три повноцінних крісло і одне відкидне для зручності входу і виходу. Для розміщення вантажу або обладнання в кабіні сидіння другого ряду можна відкидати. Крім того, передбачені пластикові відсіки для зберігання невеликих речей.

Популярний товар заводу – фургон-автомайстерня на подовженому шасі газ-33106 «валдай» габаритною довжиною 8500 мм з колісною базою 4730 мм. Його внутрішні розміри 5100х2300х2200 мм дозволяють перевозити вантаж масою до 2200 кг навантажувальна висота при цьому дорівнює 1025 мм. На цьому ж шасі випускають бортовий вантажівка «чайка-сервіс» 2784f9 габаритною довжиною 8610 мм (с гидробортом – 8820 мм). Передбачені три варіанти комплектації: борт, тент і ворота. Маса вантажу, що перевозиться при цьому може досягати 2710 кг.

Кабінний модуль “чайки-сервіс” на моделі 4784d9 здатний перетворити звичайний тримісний isuzu npr75l в семимісний варіант з бортовим кузовом fuhrmann. При установці гідроборта габаритна довжина транспортного засобу з базою 4475 мм складе 8430 мм.маса вантажу, що перевозиться буде досягати 2780 кг на автомобілі з задніми воротами і гідробортом, 3390 кг на машині з тентом і 3540 кг на модифікації з відкритим бортовим кузовом.

Семимісну дворядну кабіну «тайга» власної розробки завод «чайка-сервіс» монтує на двовісні шасі камаз-43253, «урал next», «газон next». Крім вантажівок вітчизняних брендів такі “шпаківні” отримують jac n80, isuzu elf 7.5 (npr75), hyundai hd78, fuso canter. При цьому функціонал транспортного засобу може бути розширений за рахунок кузовної надбудови і додаткового обладнання.

спеціальна версія “тайга «на базі» газон next” з семимісною кабіною збільшених розмірів має корисним навантаженням до 3,22 тонни, і для споживачів це саме те, що треба.

Скажімо, дворядна кабіна може бути доповнена спецфургоном-автомайстерні, бортовою платформою з алюмінієвими або сталевими бортами furmann, крано-маніпуляторної установкою amco veba, tadano і автогидроподъемником «чайка-socage» з висотою підйому до 24 м. Завод пропонує гидрофикацию автомобіля для підключення необхідного обладнання.

fuso canter tf 8.55 з чотиримісним пасажирським модулем.

Дворядка нижегородських машинобудівників дозволяє перетворити “урал next” в автомобіль техдопомоги. Завдяки наявності бортової платформи і кму вантажівка здатна сама себе завантажити, розвантажити і перевезти до 10325 кг вантажу. При необхідності бригада механіків здатна відремонтувати вантажівку або автобус без заїзду на сто або буксирувати несправне тз в автопарк.

закабінні спальники

Закабінні спальні відсіки нижегородці встановлюють на всі автомобілі горьковського автозаводу, а також на сідельний тягач «урал next», isuzu nqr75, hyundai hd78, fuso canter. Одними з найпоширеніших замовлень є дообладнання вантажівок газ-3302 «газель бізнес», газ а21r «газель next», газ-33104 «валдай», газ-3309, газ c41r13 «газон next». Наприклад, на базовому шасі «газелі» з закабінним модулем створений промтоварний фургон «чайка-сервіс 27840к» і ізотермічний фургон моделі 27840l. По два варіанти автофургонів зі спальною кабіною завод будує на подовженому шасі «валдая» і ще дві модифікації охоплюють виконання з відкритою і тентованою бортовою платформою.

установка закабінного спальника не є критичною з точки зору зменшення вантажопідйомності транспортного засобу.

Увагою заводських конструкторів не ображені і іномарки, для кожної з яких розроблені свої закабінні спальники. У цьому списку, наприклад, шасі isuzu nqr75, npr75l, nqr75r з надбудовами внутрішньої шириною 2200 мм. Одна зі свіжих моделей – isuzu elf 9,5 (nqr90l) з бортовою платформою і масою вантажу до 5540 кг хороші відгуки транспортників відносяться і до продукції «чайка-сервіс» моделей 4784r4, 4784rs, 4784f4, 4784fs на шасі hyundai hd78 вантажопідйомністю до 4040 кг в бортовому варіанті і до 3780 кг з фургонной надбудовою. Внутрішні розміри фургона або укритою тентом бортової платформи при цьому можуть досягати довжини 6100 мм, ширини 2300 мм, висоти 2200 мм.

Установка закабінного спальника не є критичною з точки зору зменшення вантажопідйомності транспортного засобу. Так, після дообладнання на заводі «чайка-сервіс» газ-3302 з тентованим бортовим кузовом перевозить до 1230 кг, а з фургонной надбудовою – до 1110 кг. Бортова «газель next» з закабинным модулем бере вантаж масою до 1350 кг, а фургонная – до 1300 кг бортовий «газон next» зі спальником можна вантажити до 4440 кг, фургон на такому ж шасі – до 4590 кг. По іномарках картина аналогічна. На isuzu elf 7,5 (npr75l) з бортовою платформою корисне навантаження становить до 3300 кг, на jac n80 з фургоном 3650 кг, на fuso canter з фургоном – до 5150 кг.

hyundai mighty ex8 завдяки доопрацюванням кузовобудівників отримав повноцінне спальне місце в закабінному модулі.

Залежно від виду вантажів, що доставляються, на доопрацьоване шасі комерційного автомобіля з закабінним спальником монтують промтоварний, утеплений або ізотермічний фургон. Останній можна комплектувати холодильним і опалювальним обладнанням. За бажанням клієнта саму кабіну дооснащують автономним обігрівачем.

накришні “міні-готелі»

Звичайні бортові і тентовані вантажівки майстра “чайки-сервісу” перетворюють в універсальний транспорт зі спальною кабіною в надкришном виконанні. Такими є моделі на базі комерційних автомобілів газ, камаз, hyundai, isuzu. Накрышный спальник моделі 4784т2 застосовують на шасі hyundai hd250 (6×4), hyundai hd65 (4х2), і на інших вантажних іномарках російської збірки, включаючи різні моделі isuzu npr75, що випускаються в ульяновську. Замовникам доступні два типорозміри таких надбудов « “стандарт” зовнішніми габаритами 2220х800х1050 мм і «збільшений» розмірами 2220х950х1050 мм. Внутрішні розміри не розбурхують уяву, але забезпечують необхідний комфорт при довжині надбудови 950 мм, ширині 1950 мм, висоті 640 мм і матраці товщиною 60 мм.

автоцистерна пожежна ац-1,0-40 на базі «газон next» з дворядною кабіною «тайга» .

Накрышные спальники дуже часто замовляють на сучасні “полуторки”. Відповіддю заводу є моделі ” чайка-сервіс 278402» і «чайка-сервіс 27840n» на подовженому шасі газ-3302 «газель бізнес». Верхній спальник “нахлобучивают «на шасі газ-33106»валдай”. Мова про промтоварні фургони» чайка-сервіс ” моделей 278420 і 278421, а також про ізотерми з позначенням 2784f0 і 2784f1, бортові вантажівки з маркуванням 278422 і 2784f2.

Покупцям, які вирішили оснастити свій транспорт спальною кабіною в надкришному виконанні, завод пропонує hyundai hd78 з бортовою платформою і кузовом об’ємом до 23 м3 при установці каркаса з тентом. Вантажопідйомність такого автомобіля досягає 4235 кг.аналогічний «кореєць» з кузовом-фургоном дозволяє перевозити до 3880 кг вантажу. Оснащений надкришним модулем isuzu npr75 з бортовою платформою забезпечує доставку вантажів висотою до 2,2 м, об’ємом до 23 м3 і масою до 4290 кг.

автовишка на шасі “урал next” з дворядною кабіною розрахована на перевезення бригади з 7 осіб.

У подібного рішення є ряд переваг. По-перше, установка накрышного спальника не порушує конструктивну міцність кабіни. По-друге, такий елемент доопрацювання не зменшує корисну довжину вантажної надбудови. По-третє, спальник виконує роль верхнього обтічника і дозволяє знизити витрату палива. При невеликих розмірах модуль на даху створює додаткові зручності і знімає питання про ночівлі поза транспортного засобу. Спальний відсік має затемнені бічні вікна, внутрішнє освітлення, бічні кишеньки під дрібні предмети і вентиляційний люк у верхній частині. І що особливо цінно: термін виготовлення і монтажу надкришного спальника, як правило, не перевищує трьох днів!

так виглядає один з цехів підприємства “чайка-сервіс”.

Перед відправкою замовникам всі вироби “чайка-сервіс” проходять приймальні випробування з допустимим перевантаженням. Тільки після підтвердження заявлених характеристик і відсутності технічних проблем вантажівку передають в доставку. А обслуговують таку спецтехніку на території росії і країн снд понад 80 сервісних станцій.