Суперник tesla від geely випустив перший електромобіль

23

Виробництво стартувало на побудованому спеціально для zeekr надтехнологічному заводі в нінбо. Його територію покриває мережа 5g, багато процесів автоматизовані завдяки 300 роботам. Крім цього, завод майже не впливає на навколишнє середовище, а клієнти можуть спостерігати за виробництвом автомобілів в реальному часі: на складальних лініях встановлені камери.

Що стосується самого автомобіля, то zeekr 001 базується на новій платформі sustainable experience architecture (sea), яка дозволяє випускати електрокари з одним, двома або трьома двигунами. Її особливістю став відкритий код: завдяки йому на sea можна побудувати не тільки машини брендів geely, якій також належать lynk&co і geometry, але і автомобілі сторонніх марок.

Zeekr 001 оснастили двомоторною силовою установкою, що розвиває 544 кінські сили і 768 нм крутного моменту. На розгін з місця до першої “сотні” електромобіль витрачає за паспортом 3,8 секунди, а гальмівний шлях zeekr 001 з 100 кілометрів на годину становить 34,5 метра.

Двигуни електрокара живляться від батареї ємністю 100 кіловат-годин, зарядити яку з 10 до 80 відсотків можна за півгодини. Вона забезпечує запас ходу від 526 до 712 кілометрів – правда, виміри велися за застарілим циклом nedc, який використовують в китаї.

Незважаючи на те, що новинка zeekr тільки що встала на конвеєр, виробник заявив, що вже працює над першими оновленнями «софта», які електрокари будуть отримувати по бездротовому з’єднанню over the air (ota). Крім цього, до кінця нинішнього року молода компанія планує відкрити власну мережу надшвидких зарядних станцій потужністю 360 кіловат в 10 містах китаю.