Система гальм у вантажівки

6-21-2017

Система гальм у вантажівки призначена для плавного зниження швидкості або різкої зупинки транспорту. Крім того, гальмівна система забезпечує надійне утримання вантажівки на місці під час стоянки. Подобрать и купить тормозную систему на автомобиль в интернет магазине Винкод можливо прямо зараз.

Сучасна гальмівна система вантажного транспортного засобу повинна забезпечувати повну зупинку авто і швидке зниження як в простих, так і в складних умовах руху. Гальма навантаженої машини на стоянці на поздовжньому ухилі в 16 градусів повинні утримувати вантажівка від самовільного зміщення з місця. Для цього, всі сучасні вантажні транспортні засоби оснащені кількома гальмівними системами: робочої, допоміжної і стояночної.

Робоча гальмівна система вантажівки – це основний діючий механізм гальмування. Вона відповідає за зниження швидкості руху транспортного засобу до, безпосередньо, його повної зупинки. При цьому, такі фактори, як швидкість автомобіля, умови навколишнього середовища, якість і ухил дороги не повинні впливати на її роботу.

Гальмівна система вантажівки призначена для утримання нерухомого транспорту як на ухилі траси, так і на рівній ділянці дороги.

Допоміжна система гальм використовується для підтримки авто на постійній швидкості, коли при його русі на затяжному спуску гірської траси потрібно знизити навантаження на робочу гальмівну систему в умовах тривалого процесу гальмування.

Гальмівна система вантажного причепа потрібна, перш за все, для зменшення швидкості його руху. Однак це не єдине її призначення. Система гальм у причепа потрібні так само і для того, щоб цей транспорт при обриві зчеплення з тягачем міг автоматично загальмувати.

Принцип її дії при відпущеної педалі гальма і працюючому двигуні тягача полягає в наступному ланцюжку: в балони під тиском подається повітря компресором, далі повітря рухається до гальмівного крану, від нього надходить в балони через верхню секцію.

Коли педаль гальма натиснута, повітря не надходить до причепа, так як верхня секція закрита. У цей момент в пневмокамери причепа надходить повітря з ємностей, тому що гальмівний кран знаходиться у відкритому стані. Починається процес гальмування причепа.

В системі гальм тягачів, автобусів, а також вантажівок із середньою і великою вантажопідйомністю широко застосовується пневматичний привід. У подібній системі гальмівні механізми працюють від енергії стисненого повітря. Кожен сучасний виробник автозапчастин обладнає свої вантажні транспортні засоби саме такими гальмівними системами.