Система нітро для моментального збільшення потужності

501

У даній статті мова піде про систему нітро – газ для моментального збільшення потужності двигуна, для чого вона потрібна і як з її допомогою підвищити потужність двигуна.

Для чого потрібна система нітро?

Перед тим як задумаєтеся відтюнінгувати двигун, то повинні відповісти на два питання: як часто і наскільки довго будете змушувати двигун працювати на межі; яка система підвищення потужності прийнятна для вас у зручності та управлінні.


Якщо підійти до питання з точки зору “рубль за кінську силу”, то прийдете до висновку, що система закису азоту дає максимальну віддачу за кожен рубль вкладень при мінімальній зміні двигуна.
Досвід використання системи нітро довів можливість збільшення потужності від 10 до 200 л. с. для серійних автомобілів без кардинальної переробки двигуна. З ретельно обраної, правильно налагодженою системою, ви будете впевнені в збільшенні потужності при збереженні надійності, що можна порівняти тільки із збільшенням об’єму двигуна.

Як підвищити потужність з системою нітро?

Є різні фактори, що впливають на збільшення потужності двигуна. Розглянемо 3 основних:

Будь-яке паливо вимагає для горіння кисень. Якщо хочете спалити більшу кількість палива, повинні включити до складу суміші більшу кількість кисню. Всі схеми збільшення потужності працюють на основі збільшення потоку палива і кисню. Розподільні вали, клапани і карбюратори більшого діаметру, впускні і випускні канали, нагнітачі і турбокомпресори, закис азоту – яскраві приклади тюнінгу двигуна дозволяє більшій кількості кисню спалювати більшу кількість палива, що дає збільшення потужності.

Системи уприскування закису азоту найбільш ефективний спосіб збільшити потік кисню, а відповідно і палива в двигун. Це основна причина, по якій “нітро системи” дають велику збільшення потужності в порівнянні з іншими способами.

Інший фактор – випаровування палива. Бензин не буде горіти в рідкому стані в замкнутому просторі камери згоряння. Паливо повинно бути перетворено в “пар” (суміш палива з повітрям) для найкращого згоряння. Температура двигуна і механічне розпилювання – ключі до прискорення випаровування.

Третій фактор – повітря. Сила впливу атмосферного тиску, температура повітря та вологість – вкрай важливі для роботи мотора. Ми не можемо вплинути на навколишнє середовище, але можемо регулювати якість суміші на вході. Ми охолоджуємо паливну суміш, щоб зробити її більш щільною до подачі в двигун. Чим щільною буде суміш – тим більше її наповнення паливом і повітрям, що дає додаткову потужність.

Подається в склад суміші у вигляді зрідженого газу, закис азоту призводить до її негайного охолодження, т. к. температура паркого скрапленого газу завжди на декілька порядків нижче температури навколишнього середовища. Крім іншого, завдання закису азоту в тому, що б підвищити щільність подаваного палива мінімум на 65% по відношенню до стандарту. Щільніша суміш, що подається в двигун, дасть додаткову потужність у поєднанні з нітро системою.

Що вона дає двигуну система нітро?

Закис азоту – не паливо. Закис азоту – спосіб додати додатковий кисень для спалювання більшої кількості палива.

система нитро в автомобиле

У закису азоту немає чарівництва. В дійсності, використання системи нітро принципово не відрізняється від використання карбюратора більшого перерізу, кращої системи трубопроводів, нагнітача або турбокомпресора.

Раніше могли витратити тисячі доларів на тюнінг мотора, системи трубопроводів, вихлопні системи, поршні, доведення/переробку каналів, наддув або турбокомпресори, щоб отримати підвищення потужності, яку забезпечить система закису азоту за кілька сотень доларів. Це не означає, що марно встановити ці частини спільно з “нітро”.

Якщо встановили систему нітро і вирішили йти далі по шляху збільшення потужності двигуна, всі, перелічені вище, механічні системи тюнінгу стають актуальними. Ми розглядаємо нітро, як кращий вибір для тих, хто не хоче витрачати велику кількість грошей, але при цьому хоче домогтися істотного збільшення потужності.

Необхідно відзначити ще один аспект. Весь механічний тюнінг передбачає безпосереднє втручання в роботу двигуна, переробку його вузлів і агрегатів. Це знижує ресурс мотора або веде до дорогих замінам таких частин, як блоки циліндрів, поршні, шатуни, колінчастий і розподільні вали, клапани і т. д.

Система закису азоту дає “владу над потужністю на вимогу”. Це основна перевага “нітро”, т. к. включається на вимогу для моментального збільшення потужності в необхідний момент. Весь інший час – двигун працює в звичайному режимі без додаткових навантажень і зайвої витрати палива.