Тест драйв cadillac escalade – “як зв’язка між річковим і повітряним транспортом”

73

велика панель на органічних світлодіодах входить в штатне оснащення моделівигнута віртуальна приборка на 14,2 дюйма оснащена функціоналом доповненої реальностіселектор автомата переїхав з рульової колонки на центральний тунельпанорамний дах пропонується за умовчанням у всіх комплектаціях, крім базовоїкрісла двох задніх рядів складаються в рівну підлогу, запаска розміщена під днищемтехнологічна карта тест-драйву автомобіля cadillac escalade (2021)

Великий suv з сша повернувся в росію після зміни поколінь, додавши до фамільної монументальності технічний потенціал нового рівня

Поки елегантна яхта на гладі каналу імені москви бере курс у бік волги, я, розташувавшись на верхній палубі з чашкою кави, відчуваю рідкісне в ці суєтні часи почуття умиротворення. Шкода тільки, не встиг як слід розслабитися, а судно вже пришвартовується в приватному яхт-клубі на клязьминському водосховищі, і мені пора пересідати в… Легкий вертоліт. Зате тепер дивлюся вже з висоти пташиного польоту на зелені пагорби підмосков’я та мальовничі волзькі берега і, отримавши заряд адреналіну, приземляюся на аеродромі в тверській області, дивлячись в ілюмінатор на припаркований прямо на злітному полі cadillac escalade п’ятого покоління. Назад в першопрестольну поїду вже на цьому “американці”. Такі якраз почали надходити в дилерські центри.

Дредноут

Навіть з висоти в пару сотень метрів новий escalade зі стандартною базою не здається комашкою. Більш того, він безпардонно домінує, відволікаючи увагу від вертольотів і спортивних літаків. Сісти ж у флагманський cadillac-все одно що вийти в безкрає поле, відчувається масштаб. Якщо перекласти цю метафору на цифри, то колісна база тут – 3071 мм (+125 мм щодо попередника), а габаритна довжина – 5382 мм (+203 мм).

Коли опиняєшся з автомобілем тет а-тет, реагуєш навіть не на його міцну статуру, а на оновлений стиль. Грановані форми кузова залишилися “центром сили”, але завужені горизонталі адаптивної оптики, глибокі виштамповки бортів і акцентовані аеродинамічні елементи осучаснили знайомий образ.

Стильні 22-дюймові колеса відтепер входять в базове оснащення, а машини “старших” комплектацій відзначені чорною або особливою хромованою решіткою радіатора і тонованими кузовними стійками. За доплату будуть автоматично висуватися підніжки, з’явиться величезний панорамний люк в даху. У такому форматі імперський дух поданий, на мій погляд, у вищій концентрації.

Важливо і те, що модель в топових варіантах виконання оснащена адаптивною пневмопідвіскою, для попередника недоступною. Так що тестовий флагман зустрів мене реверансом. З натисканням кнопки зліва від керма кузов опустився з базових 206 до 156 мм, і проходити в салон (як, до речі, і закидати речі в бездонні надра багажника) стало зручніше. Останній, до слова, у цього «велетня» колосальний – на 722 л і відкривається, і закривається, само собою, за допомогою електроприводу.

Здрастуй, майбутнє!

У салоні замість підрульового «затвора» 8-діапазонного автомата на центральному тунелі викрадався джойстик вже 10-діапазонної акп з електронним управлінням. Підігрівається мультируль налаштовується сервоклавішів, проекційний дисплей величезний, але першу скрипку грає, звичайно ж, 38-дюймова панель на органічних світлодіодах. Вона об’єднує 7,2-дюймовий тачскрін борткомп’ютера, 14,2-дюймову віртуальну приборку і 16,9-дюймовий екран медіасистеми. Графіка тут має роздільну здатність 8к-вдвічі більше, ніж в телевізорах ultra hd! і, нарешті, на диво-екран виводяться відеопотік доповненої реальності і картинка системи нічного бачення – ні більше ні менше!

Що ж, пірнемо у віртуальний світ! з натисканням відповідної клавіші зліва від бублика на приладку виникає відео простору перед автомобілем. Навігаційна система накладає на цей ролик стрілки із зазначенням поворотів, а аудіопідповідки на кшталт «через 200 метрів поверніть направо» звучать через динаміки з відповідного борту.

Коли вже на під’їзді до москви почало темніти, у мене з’явилися додаткові ” очі ” у вигляді системи нічного бачення. Вона транслює на приладову панель не тільки рельєф, але і силуети пішоходів і тварин. І, зрозуміло, завжди напоготові функціонал часткового автопілотування на основі адаптивного «круїзу» і системи утримання в смузі. У підсумку створюється відчуття, що ти керуєш не автомобілем, а колісним роботом.

Ну і, звичайно, елементи солодкого життя заявляють про себе повсюдно. Особливо вразили програми масажу для водія і переднього пасажира і звук люксової акустики akg с (вдумайтеся тільки!) 36 динаміками. Що вже говорити про таку прозу, як трьохзонний «клімат» і шикарні матеріали обробки: м’які полімери, напіванілінова перфорована шкіра, лаковане дерево.

Салон відтепер-хороми, як у справжньому лімузині. У версій зі стандартною колісною базою на третьому ряду місця для ніг пасажирів стало на 40% більше! два “капітанських” крісла середнього ряду не тільки зміщуються поздовжньо, але і складаються в подобу бутерброда. Втім, на стадії замовлення покупець може віддати перевагу двомісному середньому ряду тримісний диван. Це актуально для сімей з декількома дітьми.

І все ж без огріхів в царстві розкоші не обійшлося. Дивно, але флагману, як виявилося, недоступний підігрів лобового скла, а в цілому вдалу ергономіку псує посаджена в сліпій зоні у рульової колонки клавіша вибору режимів руху («тур», «спорт», «бездоріжжя», «тягач/причіп»).

Ціна на автомобіль в базовій комплектації з пружинною підвіскою становить 7 777 777 рублів. Для порівняння, бензиновий 360-сильний land rover range rover пропонується за 8 118 000 рублів, за 367 – сильний lexus lx 570 просять від 7 761 000 рублів, за бензиновий bmw x7 (340 к.с.) – від 8 010 000 рублів.

Їхати-як плисти

В русі «американець» просто підкорює тишею в салоні і делікатною роботою пневмопідвіски. Різниця в зусиллі на кермі і роботі адаптивних амортизаторів для, здавалося б, полярних предустановок «тур» і «спорт» насправді невелика. В обох випадках на» штурвалі ” достатньо інформації, а хід настільки плавний, що здається, ніби ти все ще пливеш на яхті. Лише на глибоких ямах корму “рамника «трохи здригається, ніби промовляючи:” я вам не всюдихід!”

Дійсно, в російській специфікації escalade орієнтований більшою мірою на їзду на “дальняк” з урахуванням масивного причепа (кемпера або катера масою до 2700 кг) і в меншій мірі – на бездоріжжі. На американському ринку в режимі “бездоріжжя” здійснюється не тільки перенастроювання їздової електроніки, але і підйом підвіски на додаткові 50 мм (до 256 мм). Для росії ж подібний ліфт не передбачений. Втім, і в такому форматі я від душі поколесил по тверським вибоїнах без будь-якої шкоди бамперам і порогам.

“бездоріжжю” можна протиставити повний привід з понижуючою передачею і муфтою в приводі передніх коліс, а також задній диференціал з електронним блокуванням. Завдяки цьому арсеналу і з діагональним вивішуванням, і зі слизькими пагорбами “американець” без проблем впорався.

Зв’язка 6,2-літрового 416-сильного бензинового атмосферного v8 і 10-діапазонної трансмісії оптимальна буквально у всіх дорожніх ситуаціях. Потік тяги здається невичерпним. Автомат жонглює передачами вкрай делікатно, але і при кікдауні не бариться. Витрата ж безпосередньо залежить від манери їзди. У моєму випадку при досить спокійному русі борткомп’ютер видав цифри 12 л/100 км.але, коли тиснеш на газ від душі, ця цифра може легко подвоїтися.

Якщо ж завдання економити паливо немає, escalade не гріх використовувати як важкий снаряд для спуртів. Задоволення гарантовано! крім режиму “спорт«, підбадьорює трансмісію і мінімізує крени, варто скористатися і підрульовими» пелюстками” перемикання передач.

Мабуть, купивши цей cadillac, можна отримати» в одному флаконі ” і оригінальний арт-об’єкт, і лімузин, і позашляховик, і тягач, сконструйований за останнім словом техніки. В кінцевому рахунку новий escalade-такий же атрибут солодкого життя, як ті яхти і вертольоти, на яких я добирався до місця старту цього тест-драйву.