Тест драйв kia cerato- “скачайте оновлення”

22

зовнішні відмінності оновленого cerato: новий передній бампер, решітки радіатора, фари, логотип kiaу версій gt line і gt line+ бампери прикрашені червоними деталями-акцентамифари тепер бувають двох видів. У більш дорогих, як на фото, світлодіоди застосовуються для ближнього, дальнього світла і дгззадня частина автомобіля версії prestige. Ліхтарі-світлодіоднівузькі зовнішні дзеркала, тим не менш, забезпечують хороший оглядінструментарій на внутрішній панелі водійських дверейкнопки зліва від рульового колеса і «авіаційні» дефлектори системи опалення та вентиляціїсалон оновленого автомобіля не змінився, але мультимедіасистема отримала багато нових функцій. Виступаючий вгору екран абсолютно не заважає водієвіна рульовому колесі також з’явився новий логотип kia. Це кермо версії prestige, у версії gt line бублик має зріз знизупанель приладів поки не» оцифрована”, основні прилади — механічніякщо в автомобілі доступний вибір режимів руху, обов’язково випробуйте все. Особисто мені все більше подобається налаштування smartу версіях gt line і gt line+ більш рельєфні передні сидіння, а педалі і майданчик для відпочинку лівої ноги водія прикрашені металевими накладкамисистема навігації транслюється з підключеного смартфона. Так вона виглядає в темряві критого паркінгу,……а так – на вулиці. Ми бачимо пробку попереду і необхідний нам напрямок руху по смугахкамера заднього виду і мультимедіаекран тепер доступні у всіх комплектаціях ceratoпульт клімат-контролю залишився без змін, як і селектор автоматичної трансмісіїдвозонний клімат-контроль порадував ефективністю,…… Як і підігрів сидіння. Втім, тест проходив у відносно теплий деньці важелі інакше, як архаїчними, не назвеш,……та й приводу стоянкового гальма давно пора придбати електронне управління у всіх комплектаціях ceratoверсії gt line і gt line + вже мають електронний гальмо стоянкидо передніх сидінь версії prestige великих претензій немає, але в комплектаціях gt line і gt line+ крісла більш рельєфнітакож у версії prestige регулювання водійського крісла механічні, а в gt line і gt line+ вони електричні, і є пам’ять налаштуванькрайні місця другого ряду також оснащені елементами підігрівуєдиний порт usb для трьох пасажирів ззаду — це, звичайно, замало. Однак представники фірми вважають, що більше і не требадиван широкий, просторий, і місця для колін хоч відбавляйчастини спинки заднього дивана складаються, правда, отвір між салоном і багажником невеликиймеханізми управління складанням забезпечені ось такими рукоятками-манетками, розташованими в багажному відділеннібагажник оновленого cerato має ємність 502 л-відмінний показникзапасне колесо — повнорозмірне, 16-дюймове, з шиною 205/55задня підвіска залишилася у вигляді торсіонної балки, незалежний механізм у кожного колеса поки не передбачениймоторна гамма збереглася без змін, як і характеристики двигунів і водійські відчуття від нихзнову відзначаю вдалу угруповання пристроїв і агрегатів під капотом,……доступність для заміни ременя приводу допоміжних агрегатів……і захист з пластизоля на зварювальних швах кузова

Як створити новий автомобіль, практично нічого не змінивши в попередній його версії? у kia знайшли спосіб оновити седан cerato, зберігши силові агрегати, трансмісії, структуру кузова, конструкцію підвіски. Що ж в ньому змінилося-нічого? ні, насправді, змін і поліпшень не так вже й мало

Справа не обмежилася рестайлінгом бамперів, як це нерідко трапляється. Хоча бампери-так, теж нові. А у топ версії gt-line вони отримали ще й червоні вставки-акценти. Завдяки їм, кузов cerato як би “загострився”, придбав спортивний силует, в профіль нагадує енергійний фастбек.

Нововведення kia – у вашому смартфоні

Решітки радіаторів придбали великі незграбні осередки. Світлотехніка теж нова, в» верхніх “комплектаціях з широким застосуванням світлодіодів, в “нижніх” – з менш широким. Якщо розшифрувати, то картина вийде така: світлодіоди в фарах (ближнє і дальнє світло), габаритних вогнях, дгз і «поворотниках» і — в більш «простих» фарах тільки в дгз і «габаритах». Але, скільки б діодів не висвітлювало дорогу, і ті, і інші фари виглядають зовсім по-новому. Дуже сучасно і ефектно.

Задні ліхтарі теж змінені – і теж сяють світлодіодами. У топових версій – по чотири світяться смужки. Під час тестової поїздки ми звернули увагу, що цей дизайн дуже нагадує porsche cayenne. Але, якщо навіть вам не прийде в голову така асоціація, все одно нові ліхтарі cerato вам повинні сподобатися.

І, звичайно, не може не кинутися в очі сучасне, сміливе накреслення букв kia. Це-новий логотип, седан cerato став першим його носієм. Згодом таким же обзаведуться і інші моделі компанії.

На відміну від екстер’єру, салон автомобіля не змінився. Все тут, як і два роки тому, коли «автоматична» дволітрова версія побувала на тесті motorpage. Те ж оформлення торпедо,» авіаційні ” дефлектори системи опалення та вентиляції, та ж симпатична і дуже зручна рукоятка селектора автомата. І навіть восьмидюймовий дисплей мультимедіасистеми, що піднімається над торпедо … Такий же? не зовсім.

Тепер у нього — нові функції. Сідаю в тестову машину, коли напарник вже пустив мотор і підготувався до поїздки. Екран сяє в тіні паркінгу численними кольорами карти міського району: система навігації транслюється з підключеного смартфона. Все виразно, доступно і виглядає красиво.

Нове в цьому екрані ще й те, що відтепер він присутній у всіх комплектаціях cerato — а їх шість: classic, comfort, luxe, prestige, gt line і gt line+. Точно так же всі машини будуть володіти камерою заднього огляду з динамічними напрямними. Якість картинки, що транслюється камерою, можна оцінити по нашій фотографії.

А тепер — про те, що ще з’явилося в cerato, але на екрані мультимедіа не відбивається. Це-сервіси kia connect. Завантаживши додаток з appstore або google playmarket і зв’язавши смартфон з автомобілем, ви зможете дистанційно контролювати його стан і управляти багатьма функціями. Не впевнені, що замкнули дверні замки, залишивши свій седан на стоянці? ніякої проблеми: увійдіть в додаток і перевірте. Дізнайтеся, спрацьовувала сигналізація під час вашої відсутності, чи не переміщений автомобіль на штрафмайданчик, а якщо переміщений, то на яку. Наскільки заповнений паливний бак, чи не треба перед поїздкою заглянути на азс?

Також можна дистанційно пустити двигун і прогріти салон або охолодити його в спеку. Програма підкаже вам терміни технічного обслуговування, сповістить про несправності. Зручно: вся діагностика – в смартфоні. Причому, користуючись автомобілем не поодинці, ви можете дозволити іншому водієві користуватися всіма цими відомостями, а можете обмежити доступ до них.

Дізнавшись на презентації про це нововведення, журналісти не могли не поцікавитися: а хто заплатить за інтернет? адже без нього ці сервіси не працюють. Отже, підписка додається до автомобіля терміном на три роки з моменту його покупки в автосалоні. Але ось питання про підключення автомобільного пристрою до того чи іншого провайдера інтернету залишився відкритим. За замовчуванням передбачається, що cerato самостійно знаходить і вибирає відповідного оператора (з найбільш сильним або єдино доступним сигналом). Але ось як відбувається цей вибір і чи може власник самостійно вибрати кращого оператора і, так би мовити, «застовпити» його, ми не з’ясували. Єдине, що було виразно заявлено: автомобіль не втратить жодної з “життєво-важливих” функцій, якщо раптом опиниться на території, де стільникові мережі недоступні. Він просто перетвориться в традиційну “залізяку”, таку, якою був раніше, до поширення інтернету.

Втім, все це треба перевірити. Схоже, майбутній тест cerato стане, по суті, віртуальним. Адже всі інші риси характеру автомобіля нам добре знайомі. А для випробування онлайн-сервісів і додатків можна фактично не виїжджати з двору. Але ми все одно спробуємо.

Орієнтування по смартфону і «візуалу»

Нинішній, презентаційний тест тривав всього день, за який ми «накрутили» близько 180 кілометрів. Але жоден з онлайн-сервісів ми не випробували. Зате випробували приєднання айфона і трансляцію на екран яндекс.навігатор. Програма прекрасно орієнтувалася в хитросплетіннях доріжок москви і західного підмосков’я, направляла нас по потрібних смугах багатосмугових магістралей, повідомляла про камери стеження, дорожні роботи та інші неприємності, точно приводила до мети кожної окремої поїздки (їх було три). Але при цьому, на жаль, смартфон двічі “відвалювався”» і вдруге ми так і не змоглиЗв’язати його з мультимедіа в cerato. Довелося орієнтуватися в результаті по його екрану.

З трьох версій cerato з різними двигунами і трансмісіями дволітрова автоматична-найдинамічніша: 9,8 с з місця до сотні. 1,6 6мт і 1,6 6ат прискорюються, відповідно, за 10,1 і 11,6 с.взагалі, всі три можливі модифікації дуже близькі за параметрами руху. Максимальна швидкість у всіх близька до 200 км/год, середня витрата палива — від 7,1 до 7,4 л на сотню. Нагадуємо, що двигуни легкових kia адаптовані для роботи на 92-му бензині.

В іншому, автомобіль залишився тим же, чим він і був раніше. Добре знайомий з багатьох інших kia дволітровий 150-сильний мотор тут не дорікнеш в нестачі тяги, автомобіль відносно легкий, особливо в порівнянні з більш масивними кросоверами. Для тих, кому не вистачає штатної “прудкості”, є опція drive mode, що пропонує чотири режими руху, а також спортивний режим трансмісії і ручний вибір передач. Мені здалося, правда, що при перекладі селектора в s коробка починає злегка посмикуватися, немов шукати, якою б передачею потрафить водієві. Якщо ж я самостійно вибирав передачу, ніяких посмикувань не було, потрібна щабель трималася чітко. А в режимі d автомат, навпаки, дуже порадував високою плавністю перемикань. На пасажирському місці неважко було задрімати.

Шасі cerato налаштовано з певною жорсткістю. Це не так знижує комфорт, як сприяє чіткій керованості і високої курсової стійкості на прямій. В одному з місць на маршруті я спробував відпустити кермо і почати рахувати секунди… Після десятка знову взявся за баранку, при цьому автомобіль не «втратив» смугу руху і навіть всередині неї змістився в бік правого узбіччя не так вже сильно.

Кермо також наділений зусиллям, не дуже спортивним, але цілком відчутним. До речі, версії gt line і gt line+ це в основному варіанти дизайну. “спорту” їм додають більш рельєфні передні крісла і рульове колесо зі зрізом. В інших комплектаціях сидіння відносно плоскі, тримають тіло водія слабенько.

Плюс до того, версії gt line доповнені пакетом drive wise, тобто, численними пристроями допомоги водієві. Нам з колегою в prestige дісталися лише фактично контроль ліній розмітки і підрулювання в смугу. Перевірили: так, лінії контролюються, підрулювання відбувається. А ось адаптивний “круїз” даної версії не покладений.

Електронні конкуренти

Організатори презентації не могли не провести порівняння kia cerato з конкурентами в тому ж класі по співвідношенню ціни і якості. За багатьма параметрами корейський седан вигравав, у всякому разі, за кількістю опцій на вкладені гроші. Критики бренду апріорі відкидають будь-які порівняння, стверджуючи, що cerato просто не можна ставити на одну дошку ні з «октавією», ні з «королевою». Це не так. Якщо судити об’єктивно, нюанси керованості і поведінки на дорозі у корейського седана є, але вони настільки тонкі, що переважна більшість користувачів їх просто не помітить. Автомобіль налаштований добре, і навіть дуже добре, якщо брати до уваги його ціну, призначення і сферу використання. Надійність – також критерій дуже відносний. По-перше, середній пробіг автомобілів такого класу становить не більше 15 000 км на рік, так що до перших серйозних замін вузлів і деталей вам їздити і їздити. По-друге, дуже часто поломки трапляються з причин банального невезіння, тобто, незрозумілим і непередбачуваним. А передбачуваними їх може зробити сам водій, якщо, так би мовити, доб’ється… Точніше, доб’є свій автомобіль, експлуатуючи його в хвіст і в гриву.

А ось по оснащенню cerato дійсно зростає в рейтингу. Онлайн-сервіси у багатьох моделей вже є в наявності, тепер і kia можуть ними похвалитися. Інша справа, що такі передові системи трохи не в’яжуться з дизайном салону, в тому числі, з «аналогової» панеллю приладів. Зараз в тренді цифрові екрани, яскраві, барвисті, що імітують хоч пульт управління міжпланетним кораблем. З одного боку, так, виглядають вони ультрасучасно. Але як щодо наочності, доступності інформації? в одній з преміальних марок цієї інформації стільки, що бортова електроніка вимушено «гальмує», видаючи її. А в одній з “шкод”, спробувавши вивести на екран такий банальний параметр, як витрата палива, я… Не зміг цього зробити. Знадобилося читання інструкції. У цьому плані панель kia cerato, може бути, і виглядає» прибульцем ” з вчорашнього дня, проте в плані простоти виведення і доступності інформації її бортовий комп’ютер заслуговує високої, якщо не вищої оцінки.

Правда, в плані безпеки нововведення cerato здаються мені неоднозначними. А ну як ви вирішите дистанційно відкрити-закрити двері автомобіля – і саме в цей момент поруч з ним виявиться зловмисник… Або, припустимо, ви випадково відкриєте двері, а команду закрити їх автоматично машина проігнорує. Та й зламати електронні замки, мабуть, простіше, ніж механічні: навряд чи багато хто сьогодні вміють відмикати автомобілі за допомогою дроту, металевої лінійки, надувних елементів. Те ж і з пуском мотора. Напевно, найбільш безпечною в плані викрадення будуть виглядати комплектації cerato з механічною коробкою передач. Гарний екран в салоні є, сервіси kia connect можна зламати, а заберешся в салон — і нікуди не поїдеш: як управлятися-то з допотопною трансмісією… Так що, перш ніж робити замах на конкретний автомобіль, варто придивитися, як виглядає важіль коробки.

Основних комплектацій kia cerato шість: classic, comfort, luxe, prestige, gt line і gt line+. Однак з урахуванням різних двигунів і трансмісій число варіацій збільшується до одинадцяти. 1,6-літровий 128-сильний бензиновий мотор може поєднуватися з шестиступінчастою механічною коробкою передач і шестидіапазонним автоматом, а дволітровий 150-сильний двигун — тільки з автоматом. Версії з “механікою” обійдуться покупцям в 1 394 900 — 1 474 900 рублів, комплектації з» младщим “мотором і автоматом-в 1 434 900 — 1 629 900 рублів, зі “старшим” мотором і автоматом-в 1 519 900 — 1 829 900 рублів. Примітно, що в компанії роблять ставку саме на версії ціною «вище середнього», тобто, на prestige, gt line і gt line+, на них припадає більше половини всього обсягу продажів. У планах kia-зберегти для cerato шосте місце з продажу серед інших моделей компанії, але краще піднятися до п’ятого.

  • cerato
  • kia